סאו קריאייטיב מנהלת קמפיינים עבור חברות מובילות בארץ ובחו"ל. החברה מספקת שירותיי ייעוץ שיווקי ואסטרטגי לקידום אתרים, רכישת מדיה ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות כגון גוגל ופייסבוק. ניהול הקמפיינים ותקציב הפרסום המבוסס על עמידה ביעדים עסקיים של לקוחותינו.

ניהול קמפיינים

ניהול קמפיינים

פרסום בפייסבוק
פייסבוק הוא הרשת החברתית ההומה ביותר בעולם נכון לעכשיו. ניהול קמפיינים פרסומיים בפייסבוק יכול להביא לחשיפה גבוהה יותר ולהצלחה מהירה יותר של העסק שלך.

 

פרסום בפייסבוק
בניית דף נחיתה לצורך ניהול קמפיינים נכון
דף נחיתה הוא נדבך שיכול מאוד לעזור לניהול נכון של קמפיינים באינטרנט ולמעשה הוא חלק בלתי נפרד. הקפדה על בנייה נכונה של דף נחיתה תשפר את סיכויי הצלחת הקמפיין.
בניית דף נחיתה לצורך ניהול קמפיינים נכון
כללים עיקריים עבור ניהול קמפיין פרסומי
Google AdWords היא מערכת פרסום לניהול קמפיינים של קישורים ממומנים בגוגל. המערכת מאפשרת למפרסם להגדיר את מילות החיפוש הרלוונטיות לאתר, להחליט כמה הוא מעוניין לשלם עבור כל מילה וליצור מודעות שיתחרו זו בזו. מפרסם המשתמש נכון במערכת יוכל לנהל קמפיין פרסומי מוצלח גם בתקציב נמוך על ידי שימוש במילות מפתח עם "זנב ארוך" שיאפשרו לשמור על עלויות נמוכות יחסית, ניסוח מספר מודעות שיתחרו זו בזו,  מעקב שוטף וגמישות מחשבתית שתאפשר לשנות את הקמפיין באופן מתמיד על מנת לשמור על מקום גבוה בתוצאות מנוע החיפוש גוגל.
כללים עיקריים עבור ניהול קמפיין פרסומי
פרסום בגוגל - Google AdWords
יותר ממיליון משקי בית בישראל מחוברים כיום לאינטרנט, הרב המכריע לאינטרנט המהיר. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר האחראי עם נתח שוק של 91% כך שכמעט כל החיפושים באינטרנט בארץ מבוצעים דרכו. פרסום בגוגל - הדרך הנכונה
פרסום בגוגל - Google AdWords
פרסום בגוגל – אין קיצורי דרך
פרסום בגוגל הצמיח תופעה של הקלקת סרק על קישורים שמפנים לפרסומות או מודעות ללא כוונה אמיתית לבצע רכישה, תופעה זו נקראת  "הונאת קליקים" (click fraud). חברת גוגל משקיע מאמצים רבים, ודי בהצלחה, במניעת התופעה. פרסום בגוגל - לא על חשבון מתחרים
פרסום בגוגל – אין קיצורי דרך
מיקוד בקמפיין פרסומי
קהל יעד ממוקד מגדיל את הסיכוי לביצוע רכישה באמצעות הקמפיין הפרסומי. מודעה ממוקדת מביאה יותר קליקים, יחס ההמרה בין כמות הקליקים וביצוע רכישות באתר טוב יותר ובאופן כללי המוצר או השירות מובנים יותר לגולשים. בכדי לייצר מיקוד בקמפיין פרסומי יש להשתמש בטכניקות כגון שימוש בביטויים עם "זנב ארוך", דפי נחיתה ייעודים לכל מודעה וסינון ביטויים אשר יביאו לגולשים שאינם רלוונטיים.
מיקוד בקמפיין פרסומי
בניית קמפיין פרסומי בגוגל
פרסום בגוגל, מתייחס לפרסום בשיטת  PPC (Pay per Click)באמצעות מערכת Google AdWords. כאשר גולש מפעיל שאילתת חיפוש גוגל מציגה קישורים ממומנים בראש הדף או בצידו. הפרסום בגוגל כרוך בתשלום והוא מאופיין בתחרות עם משווקים רבים אשר מציעים מוצרים או שירותים זהים, דומים או תחליפיים. לכן, מטבע הדברים, ביטויי החיפוש תחתם תרצה לפרסם את עסקייך יהיו דומים או זהים. לכן יש לבחון דרכים לתכנון וביצוע הקמפיין בצורה יעילה ואפקטיבית יותר מהמתחרים.
בניית קמפיין פרסומי בגוגל
קמפיין ממומן או קידום אורגני
כל בעל עסק אשר קיבל את ההחלטה המבורכת לקדם את עסקיו באמצעות האינטרנט, מתלבט בשאלה מה עדיף, קמפיין ממומן במנועי חיפוש כגון תוכנית ה (PPC (Pay per Click במסגרת Google AdWords או קידום האתר בצורה אורגנית? "ישנם עסקים אשר בחרו לפעול בשני הערוצים אך מתחבטים בשאלה מהו התמהיל הנכון בין השניים?" בכדי לקבל החלטה מושכלת יש להבין את המהות והיתרונות של כל שיטה.
קמפיין ממומן או קידום אורגני
ניהול קמפיינים שיווקים באינטרנט
פרסום במנועי חיפוש הינה אחת הדרכים היעילות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. מסע פרסום המבוסס מילות מפתח מאפשר החזר השקעה מהיר אשר ניתן לבחינה. קמפיין המבוסס על מילות המפתח הנכונות מבטיח כי רק לקוחות פוטנציאלים רלוונטיים יגעו אל העסק, הכלים הרבים אשר קיימים היום ברשת מאפשרים לנו להשתפר ולייעל את השיווק על סמך נתונים ולא על תחושות בטן. פרסום PPC (Pay per Click)הינו פרסום ב Pull ולא ב  Pushכלומר הלקוח הוא זה שיודע מה לחפש היכן ומתי לרכוש את המוצר או השירות אותו הוא צריך.
ניהול קמפיינים שיווקים באינטרנט
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

ניהול קמפיינים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה