פרסום בגוגל עפ"י רוב מתייחס הן לפרסום בגוגל אדוורד, אשר מאפשר פרסום ברשת החיפוש של גוגל ורשתות חיפוש של שותפים ופרסום ברשת התוכן אשר מאפשר להציג פרסומות בתוך אתרים המעונינים לחלוק עם גוגל ברווחים. יחד עם זאת חשוב לזכור שקידום אורגני יביא לתוצאות אשר ישארו לאורך זמן, ולכן מומלץ לשלב בין השניים
פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

דף נחיתה לקמפיין בפייסבוק
דף נחיתה הוא חלק מקמפיין פרסום בפייסבוק בדיוק כשם שהוא חלק מקמפיין פרסום בגוגל. החשיפה בפייסבוק גבוהה, ודף הנחיתה יכול להביא לכניסות רבות יותר של משתמשים.
דף נחיתה לקמפיין בפייסבוק
מה זה דף נחיתה?
דף נחיתה הוא שער הכניסה של הגולשים לעסק שלך, הכולל פרטים מספקים ומשיכה ויזואלית. בכדי שקמפיין הפרסום שפתחת בגוגל ימריא, כדאי ליצור דף נחיתה מתאים וטוב.
מה זה דף נחיתה?
פרסום בגוגל – האם כל אחד יכול?
עם קצת רצון והשקעת זמן בלימוד עצמי של האלמנטים הבסיסיים מהם מורכב פרסום בגוגל, כל אחד יכול להיות המפרסם של בית העסק שלו ולהרוויח חסכון בהוצאות על תקציב הפרסום. 
פרסום בגוגל – האם כל אחד יכול?
פרסום בגוגל תוך מקסום התועלת מתקציב הפרסום
פרסום בגוגל מאפשר לך כבעל עסק לקבל את המקסימום תמורת השקעת סכום מינימלי במודעות הפרסום שתבחר. פרסום בגוגל הוא הפתרון למשוואת העלות מול תועלת בפרסום.
פרסום בגוגל תוך מקסום התועלת מתקציב הפרסום
מה זה פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל הוא אחת מדרכי הפרסום היעילות בעולם, הן מבחינת החשיפה והן מבחינת העלות אל מול התועלת. שלוט במודעות הפרסום שלך, שלוט בתקציב ותהנה מהגדלת הפוטנציאל העסקי שלך.

 

מה זה פרסום בגוגל?
גוגל - שיווק ברמה אחרת

מכל האלטרנטיבות כוח הפרסום בגוגל הוא החזק ביותר בשוק נכון לרגע זה. במאמר הבא מפורטים השירותים והכלים אשר מציע גוגל למטרות שיווק ופרסום ברחבי האיטנרנט בארץ ובעולם

גוגל - שיווק ברמה אחרת
כללים עיקריים עבור ניהול קמפיין פרסומי
Google AdWords היא מערכת פרסום לניהול קמפיינים של קישורים ממומנים בגוגל. המערכת מאפשרת למפרסם להגדיר את מילות החיפוש הרלוונטיות לאתר, להחליט כמה הוא מעוניין לשלם עבור כל מילה וליצור מודעות שיתחרו זו בזו. מפרסם המשתמש נכון במערכת יוכל לנהל קמפיין פרסומי מוצלח גם בתקציב נמוך על ידי שימוש במילות מפתח עם "זנב ארוך" שיאפשרו לשמור על עלויות נמוכות יחסית, ניסוח מספר מודעות שיתחרו זו בזו,  מעקב שוטף וגמישות מחשבתית שתאפשר לשנות את הקמפיין באופן מתמיד על מנת לשמור על מקום גבוה בתוצאות מנוע החיפוש גוגל.
כללים עיקריים עבור ניהול קמפיין פרסומי
פרסום בגוגל - Google AdWords
יותר ממיליון משקי בית בישראל מחוברים כיום לאינטרנט, הרב המכריע לאינטרנט המהיר. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר האחראי עם נתח שוק של 91% כך שכמעט כל החיפושים באינטרנט בארץ מבוצעים דרכו. פרסום בגוגל - הדרך הנכונה
פרסום בגוגל - Google AdWords
פרסום בגוגל – אין קיצורי דרך
פרסום בגוגל הצמיח תופעה של הקלקת סרק על קישורים שמפנים לפרסומות או מודעות ללא כוונה אמיתית לבצע רכישה, תופעה זו נקראת  "הונאת קליקים" (click fraud). חברת גוגל משקיע מאמצים רבים, ודי בהצלחה, במניעת התופעה. פרסום בגוגל - לא על חשבון מתחרים
פרסום בגוגל – אין קיצורי דרך
מיקוד בקמפיין פרסומי
קהל יעד ממוקד מגדיל את הסיכוי לביצוע רכישה באמצעות הקמפיין הפרסומי. מודעה ממוקדת מביאה יותר קליקים, יחס ההמרה בין כמות הקליקים וביצוע רכישות באתר טוב יותר ובאופן כללי המוצר או השירות מובנים יותר לגולשים. בכדי לייצר מיקוד בקמפיין פרסומי יש להשתמש בטכניקות כגון שימוש בביטויים עם "זנב ארוך", דפי נחיתה ייעודים לכל מודעה וסינון ביטויים אשר יביאו לגולשים שאינם רלוונטיים.
מיקוד בקמפיין פרסומי
בניית קמפיין פרסומי בגוגל
פרסום בגוגל, מתייחס לפרסום בשיטת  PPC (Pay per Click)באמצעות מערכת Google AdWords. כאשר גולש מפעיל שאילתת חיפוש גוגל מציגה קישורים ממומנים בראש הדף או בצידו. הפרסום בגוגל כרוך בתשלום והוא מאופיין בתחרות עם משווקים רבים אשר מציעים מוצרים או שירותים זהים, דומים או תחליפיים. לכן, מטבע הדברים, ביטויי החיפוש תחתם תרצה לפרסם את עסקייך יהיו דומים או זהים. לכן יש לבחון דרכים לתכנון וביצוע הקמפיין בצורה יעילה ואפקטיבית יותר מהמתחרים.
בניית קמפיין פרסומי בגוגל
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

פרסום בגוגל

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה