כתיבה תוכן שיווקי, מקורי ואיכותי הוא המרכיב המהותי והמאתגר ביותר לכל בעל אתר. חשיבותו של התוכן נובעת משתי סיבות עיקריות: גוגל מקדם אתרים על בסיס התוכן המפורסם באתר אך הסיבה המהותית יותר נעוצה בגולשים, אשר מחפשים מקורות מידע אמינים ואיכותיים. כתיבת תוכן הינה עבודה לכתבים מקצועיים
כתיבה תוכן שיווקי

כתיבה תוכן שיווקי

תוכן – החשיבות , הערך והאינטרנט
אין תחום שיכול להתקדם כיום באינטרנט ללא גיוון והתחדשות מתמדת בתחום התוכן, בכל אתר. התוכן הפך להיות מרכיב חשוב בשקלול הפרמטרים השונים באלגוריתמים השונים של מנועי החיפוש השונים , גדולים כקטנים, חשובים כזניחים, כלליים כ "נישתיים – גומחתיים" .  אפילו תוכן של דברי דואר הפך להיות בסיס לעולם שלם של פרסום נילווה ממומן. עד כדי כך שאפשר לבנות באזז שיווקי על ידי דיוור מסיבי של דואר בעל תוכן מיוחד, תוכן המשתמש במילים מיוחדות היוצרות את הבאזז ואת "הזנב הארוך" של הקידום.

תוכן – החשיבות , הערך והאינטרנט
עבודה שיתופית - Crowdsourcing
המהות של המילה היא עבודה שיתופית המובילה לתוצאה אחידה. המטרה עיבוד ופעילות משותפת לכיוון רצוי אחיד ולפתרון משוקלל של בעיה. הגדרה מפורשת ומקיפה קיימת גם בויקיפדיה או מיקומים ראויים אחרים, שתמציתם אביא בנפרד. אבל צריך לשקול לפני פעילות בתחום, ולא בהכרח לרות אחרי עוד באזז. סביב המילה צצו פירושי משמעות, צרופים שונים סביב ה CROWD , וכבר ראינו שזהו עוד ביטוי חדש למשהו ישן...אין חדש תחת השמש, רק פרשנות. בקרוב מאמר על "תאוריות ניהול בתנ"ך" ואף על "תנ"ך ושיווק" , "תנ"ך ומינהל עסקים", רק כדי שנראה שבאמת אין חדש תחת השמש, רק פרשנות, מתן דגש ושקלול שונה לפרמטרים שונים בהתאם לתקופת התייחסות , בהתאם לעומק חדירת המחקר האקדמי , ולעיתים בהתאם לעומק החשיבה הפילוסופית המזרחית והמערבית.
עבודה שיתופית - Crowdsourcing
כתיבה שיווקית – כיצד?
בחנתי אתרים של כותבים שונים. חיפשתי לפי הביטוי "כתיבה שיווקית". נעלבתי בשם המקצוע...
אני משאיר לגולשים לבחון את האתרים המופיעים תחת ביטוי זה, למצוא את הליקויים בכתיבה, אפילו באתר המצביע על כישוריהם של הכותבים. כל הטעויות הנפוצות שנמצא רבות מהן בטוקבקים, מודגמות באתרי חובבי כתיבה שיווקית. עדיין לא למדו שכתיבה שיווקית איננה כתיבת יומן קריאה בתיכון, לא סיפור של שושלת משפחתית ושרשים ביסודי, ולא חיבור בראשית שנת הלימודים "איך היה בחופש".
כתיבה שיווקית – כיצד?
כתיבה ברשת – מהות ומשמעות, צורך ותוצאות

עיסוק חדש המהווה ומתעצם בזמננו הוא הכתיבה עבור אתרי אינטרנט. באתרים רבים מאד אותם סקרתי לאחרונה (2009) , כולל אתרי קידום אתרים, מצאתי מחדלי כתיבה מסוגים רבים : שגיאות כתיב, שגיאות דקדוק, מחדלי הקלדה וחוסר הגהה, שיבושי לשון (חוסר ידע או עודף לצון, עודף לשון נופל על לשון או עודף סלנג "כאילו"...),  שורות לוקות בעיצוב או בפונט הכיתוב(התאמה לרוח האתר ומהותו), ועוד מרעין בישין.

כתיבה ברשת – מהות ומשמעות, צורך ותוצאות
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

כתיבה תוכן שיווקי

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה