תחת מטריית השיווק והמיתוג ברשתות חברתיות, אפשר למנות סוגים רבים של אתרים ותכנים: בלוגים, פורומים, אתרי שיתוף תוכן ומידע, שיתוף תמונות, שיתוף וידאו ועוד... אין ספק שבראש מהפכת המדיה החברתית נמצאת פייסבוק. סאו קריאייטיב תדע לכוון אתכם לנצל את פייסבוק, טוויטר ורשתות חברתיות אחרות להגדלת הכנסותכם
מיתוג ברשתות חברתיות

מיתוג ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות הוא כלי נהדר שיכול לעזור לכל עסק לשווק ולפרסם את עצמו בקרב משתמשים רבים. שיווק מוצלח מחייב מיתוג נכון של העסק ברשת החברתית.

שיווק ברשתות חברתיות
מדיה חברתית – מה זה?

מדיה חברתית היא שם כולל לאתרי הרשתות החברתיות, בהן חברים אנשים רבים ברחבי העולם. מיתוג ברשתות חברתיות הוא נדבך יעיל שיכול לסייע בפרסום וקידום עסקים.

מדיה חברתית – מה זה?
איך לעשות כסף בפייסבוק

 

רשת הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. פרסום בפייסבוק של קניות קבוצתיות היא דרך מצויינת לעשות כסף בפייסבוק. אם גם ככה אתם שם, למה לא להרוויח על הדרך?

איך לעשות כסף בפייסבוק
פרסום בפייסבוק
 

פרסום בפייסבוק הוא ענף פרסום יעיל שיכול להניב תוצאות יפות בעלות נמוכה לעומת אפיקי פרסום אחרים. גם כאן יש לשמור על מיתוג נכון ולהתחייב לטיפול מסור בפרסום.

פרסום בפייסבוק
כשלון טוויטר בישראל
 

כשלון טוויטר כרשת חברתית בישראל אינו מעיד כהוא זה על כשלון הפרסום באינטרנט וברשתות החברתיות. אולי בעתיד הציפור הכחולה תרחיב את ציוציה ותהפוך לכלי פרסומי נוסף.

כשלון טוויטר בישראל
עבודה שיתופית - Crowdsourcing
המהות של המילה היא עבודה שיתופית המובילה לתוצאה אחידה. המטרה עיבוד ופעילות משותפת לכיוון רצוי אחיד ולפתרון משוקלל של בעיה. הגדרה מפורשת ומקיפה קיימת גם בויקיפדיה או מיקומים ראויים אחרים, שתמציתם אביא בנפרד. אבל צריך לשקול לפני פעילות בתחום, ולא בהכרח לרות אחרי עוד באזז. סביב המילה צצו פירושי משמעות, צרופים שונים סביב ה CROWD , וכבר ראינו שזהו עוד ביטוי חדש למשהו ישן...אין חדש תחת השמש, רק פרשנות. בקרוב מאמר על "תאוריות ניהול בתנ"ך" ואף על "תנ"ך ושיווק" , "תנ"ך ומינהל עסקים", רק כדי שנראה שבאמת אין חדש תחת השמש, רק פרשנות, מתן דגש ושקלול שונה לפרמטרים שונים בהתאם לתקופת התייחסות , בהתאם לעומק חדירת המחקר האקדמי , ולעיתים בהתאם לעומק החשיבה הפילוסופית המזרחית והמערבית.
עבודה שיתופית - Crowdsourcing
שיווק ברשתות חברתיות – האם זה פשוט?
Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn הינם רשתות שכבשו את האינטרנט בסערה. שירותים ומוצרים, מידע ומיתוג אישי וחברתי משמשים בערבוביה. כולם שם. כולם בטוחים שהנה הגיע פתרון הקסם. ולא כך...גם רשתות שיווק וגם כל סוחרי האינטרנט חשים משום מה חובת נוכחות. ממש כולם מדברים, ומקדמי האתרים ובוני המותגים רוצים לערב כל לקוח במשחק החדש שהגיע לשכונה. אבל חייבים לעצור ולהשקיע מעט מחשבה, אולי שונה מהקו הכללי – רשת חברתית היא כלי נפלא להראות ארגון ויכולותיו. מקום טוב לבנות מיתוג. אבל מה על ההשקעה בביצוע ובעדכון שוטף? האם יש לך מי שיעשה זאת? יש תקציב? יש המשכיות?

שיווק ברשתות חברתיות – האם זה פשוט?
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מיתוג ברשתות חברתיות

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה