קידום אורגני מתייחס לשיפור מיקום בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים עבור מילות מפתח נבחרות. קידום אורגני מקצועי יביא לתוצאות אשר ישארו לאורך זמן

קידום אורגני

קידום אורגני

 

כיצד Google מדרג את האתרים?

קידום אורגני במנוע החיפוש Google

מנוע החיפוש Google הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם. מאות מיליוני הגולשים שפוקדים את הרשת מדי יום עוברים בו בחפשם אחר דבר מה ברשת. Google עובד כל כך טוב עד שאין דבר כמעט שלא ניתן למצוא בו. מספיק להכניס מילה אחת או יותר בשורת החיפוש בכדי ש- Googleיבין למה התכוונו באופן האופטימלי ביותר ויציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר במקומות הראשונים, כאשר הרלוונטיות למילת או ביטוי החיפוש פוחתת ככל שמתקדמים בתוצאות. קידום אורגני לאתרים נועד להעלות את המדרג של האתר בתוצאות החיפוש ש- Google מציג, שכן ככל שהאתר יוצג במקומות הראשונים בתוצאות, יש סיכוי גדול יותר שגולשים ייכנסו אליו. לכן, קידום אורגני הוא כל כך חשוב, שכן מעבר לקידום הממומן ש- Googleמציע, קידום אורגני מציע דרך אלגנטית וחכמה לשווק את האתר. אולם, בכדי לקלוע "לטעמו" של Google, כדאי להבין כיצד Google מדרג את האתרים.

הבנת דירוג האתרים ב- Googleמעלה את הערך של קידום אורגני  

גם לפני Google היו מנועי חיפוש ברשת, אולם Google הקימה מנוע חיפוש שעובד עבור הגולש בצורה הטובה ביותר כדי להציג בפניו את התוצאות שהכי קרובות למה שבאמת חיפש. Google המציאה שיטת דירוג שלא נראתה במחוזותינו - שיטת ה-PageRank. תהליך הדירוג ב- Google מבוצע לפי יותר ממאה פרמטרים שונים כאשר מרביתם נמצאים מאחורי פרגוד סודי. כמה דברים כן ידועים לנו, כמו למשל שהדירוג אינו מתבצע על ידי גורם אנושי כפי שנדרש בעבודת קידום אורגני למשל כי אם על ידי אלגוריתמים ממוחשבים ומתוחכמים שצוות המפתחים של Google ממשיך לעדכן. Google מחזיקה מחשבים המקושרים ביניהם בכדי לאפשר לגולשים להגיע לתוצאות במהירות הרבה ביותר גם בשעות בהן יש עומסים ברשת, בניגוד לשרתים של מנועים אחרים.

 

קידום אורגני לאור אלגוריתם ה-PageRank

אלגוריתם ה-PageRank תורם למלאכת קידום אורגני של אתרים שכן הוא מתבסס על בחינה של כל מבנה הלינק, זאת כדי לקבוע אילו דפי אינטרנט הינם בעלי חשיבות רבה יותר על פני אחרים. את המידע הזה שואב האלגוריתם על ידי פתרון משוואה בעלת למעלה מ-500 מיליון משתנים ושני מיליארד מושגים. אלו הם מספרים עצומים שמהווים את אחת הסיבות שניתן למצוא כמעט הכל ב-Google. חלק מפתרון המשוואה שייך למספר ההצבעות שיש לכל דף אינטרנט שנבחן (הצבעה לדף הינה קישור מדף אחד לדף שני) ולחשיבות של הקישורים ש'הצביעו', שכן אתרים הנחשבים איכותיים יותר נותנים הצבעות בעלות ערך רב יותר.
 
לאחר שלב זה נקבעת רמת הרלוונטיות של הדפים שנבחנו (לפי הקישור ומילות המפתח) לחיפוש. השילוב בין חשיבות הדף לרלוונטיות שלו לחיפוש מסויים הוא שמעלה את האמינות והמקצועיות שמשדרות תוצאות החיפוש של Google, זאת בנוסף לידיעה האבסולוטית של הגולש כי התוצאות מוצגות בפניו ללא התערבות יד אדם או הטייה כלכלית כלשהי, אלא כפרי של פתרון משוואה על ידי מכונה. בכדי לשמור על תוצאות איכותיות ומעודכנות ביותר כיאה לתחום דינמי כמו האינטרנט Google עורכת עדכון לאלגוריתם ה-PageRank פעם במאה ימים ולכן חשוב גם לבצע עדכון של קידום אורגני לאתר שלנו.

קידום אורגני של תוכן האתר

Google משתמשת גם באלגוריתם שאת אופן פעולתו היא שומרת בסוד, המנתח את תוכנם של דפי האינטרנט ואף את סדר המילים בהם. מסיבה זו חשוב עוד יותר להקפיד על קידום אורגני נכון, שכן גם בעזרת הטקסט של האתר Google יכולה לקבוע את הרלוונטיות של העמוד לחיפוש של הגולש 

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

קידום אורגני

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה