שיווק חכם באינטרנט - SEO Creativeשיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

שאלות? התקשרו : 073-3245000
  • עברית
  • English
  • שיווק באינטרנט
  • השירותים שלנו
  • מידע מקצועי
    • קידום אורגני – SEO
    • ניהול קמפיינים – SEM
    • רשתות חברתיות – SMM
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    • שירותי אנליטיקס – Analytics
    • מסחר אלקטרוני – eCommerce
    • אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח אתרים
    • פרסום עמותות
  • לקוחות
    • לקוחות מספרים
    • פרויקטים
  • אודות
    • על החברה
    • הצוות
    • תהליכי עבודה
  • דרושים
  • צור קשר
לתאום ייעוץלחץ כאן
  • בית
  • BLOG & STORIES
  • פרסום באינטרנט
  • 5 כללי אצבע לשיווק בפייסבוק – עשה ואל תעשה

5 כללי אצבע לשיווק בפייסבוק – עשה ואל תעשה

0
יום שני, 07 מאי 2018 / פורסם ב פרסום באינטרנט, פרסום עמותות, רשתות חברתיות, שיווק באינטרנט, שיפור יחסי המרה

5 כללי אצבע לשיווק בפייסבוק – עשה ואל תעשה

כללי אצבע לשיווק בפייסבוק

בעמוד שלפניכם תמצאו מבחר טיפים לעסק הקטן, שמעוניין להגביר את הנוכחות העסקית שלו בפייסבוק. מדובר בחמישה כללי אצבע פשוטים לניהול תהליכי השיווק העסקיים שלכם בפייסבוק, שבאמצעותם תוכלו לחשוף את העסק שלכם לכמות גדולה יותר של לקוחות, בצורה אפקטיבית ויעילה הרבה יותר.

הגבלות על פרסום באמצעות פרופיל אישי בפייסבוק

בעלי עסקים ניצבים בפני השאלה המכרעת – האם לפרסם את עצמם באמצעות הפרופיל האישי שלהם או באמצעות פתיחת פייסבוק עסקי? ובכן, אין תשובה חד משמעית לשאלה זו, מכיוון שהכל תלוי באופי של העסק. במידה ומדובר בעסק של איש אחד, שהוא נותן השירות עצמו, פעמים רבות הפרופיל האישי שלו יכול להיות פלטפורמה נהדרת להגדלת הנוכחית האינטרנטית שלו. עם זאת, חשוב לזכור שישנן הגבלות על פרסומים עסקיים בעמודי פייסבוק אישיים כמו למשל מגבלת 5,000 החברים, ומגבלות נוספות שפייסבוק מציב על מנת לשמור על הסדר הטוב ברשת – עסקים בעמודים עסקיים ואנשים פרטיים בעמודים פרטיים. התחום האפור כאן הוא אנשים שהם עסקים.

הפרדה של החיים הפרטיים מהפייסבוק העסקי

אם כבר פתחתם פייסבוק עסקי, כדאי לכם מאוד לשמור על הציוויון העסקי שלו ולא לערבב את החיים הפרטיים שלכם עם העמוד העסקי שלכם. עמוד עסקי מייצג עסק כעסק, כישות נפרדת בפני עצמה, ולא כאדם פרטי המנהל ארגון או כאיש שיווק דיגיטלי המפרסם את העסק בו הוא עובד. העמוד העסקי שלכם צריך לייצג את העסק, ולדבר בשמו, למעשה מדובר בפנים החיצוניות של העסק שלכם בעיני הגולשים, מדובר בישות נפרדת, לה חיים משלה, ציוויון משלה, סגנון דיבור משלה ואופי משלה. כמובן שכל אלו צריכים להתאים למיתוג הכללי של העסק ולא לחרוג ממנו.

תוכן מעניין מביא את הגולשים בעצמו – אין צורך לבקש או לדרוש

מה שיפה ברשת החברתית היא שתוכן ויראלי פועל כמו וירוס – הוא נושא את עצמו מאחד לשני, מדבק ומעביר את החדשות הלאה. ברוב המקרים בקשות כמו "לחצו על הלייק" או "שתפו אותנו בבקשה" לא עוזרות, יתרה מכן, הן משוות לעסק שלכם או לכם מראה פתטי במקצת, שתדלני, ומתחנן. במקום לבקש מהלקוחות שלהם, גרמו להם לעשות את הפעולה שאתם רוצים שהם יעשו. כיצד נעשה זאת? על ידי תוכן רלוונטי, מעניין וויראלי, בין אם זה בעמוד פייסבוק עסקי ובין אם זה בפייסבוק אישי.

הנעה לפעולה היא מרכיב חשוב בשיווק בפייסבוק

יש הבדל גדול בין בקשה להנעה לפעולה. ההנעה לפעולה היא אחת מאבני היסוד של שיווק ופרסום נכונים, ברשת החברתית על אחת כמה וכמה. המהפכות הגדולות של המאה ה-21 התחוללו באמצעות הפייסבוק והתחילו בו, כלומר לרשת החברתית יש כוח הנעה גדול מאוד במציאות. הנעה לפעולה יכולה להיעשות באמצעות דיבור ישיר, או באמצעות הובלה מושכלת של הגולש מנקודה לנקודה. כדי ללמוד את אמנות ההנעה לפעולה נדרש ידע רב, אך אתם מוזמנים להתחיל בקטן ולהתנסות בעצמכם, ולראות אילו סוגי הנעה לפעולה עובדים יותר ואילו סוגים מוצאים את עצמם כיעילים פחות על גבי הרשת החברתית.

תוכן אינטראקטיבי – ניצול היתרונות של הפייסבוק כרשת חברתית

מה שיפה בפייסבוק הוא שאתם יכולים להיות אינטראקטיביים עם הגולשים שלכם. תם עידן הפרסום החד צדדי, בו המפרסם מפרסם והלקוח מתבונן ושותק. מדובר בעידן בו כל אחד רוצה להרגיש שייך ואהוב, שמתייחסים אליו, שרואים אותו ושלקול שלו יש חשיבות. השתמשו בשפע הכלים שהפייסבוק מעמיד לרשותכם – צרו סקרים, תחרויות, קופונים, אלבומי תמונות וצרו קשר ישיר עם הלקוחות שלכם.

אולי יעניין אותך גם:

קידום אורגני
קמפיין ממומן או קידום אורגני, מה עדיף?
מה זה דף נחיתה?
קידום אתרים באמצעות תוכן איכותי
תוכן – החשיבות, הערך והאינטרנט

Search

כתבות אחרונות

  • פרסום ב Google My Business

    פרסום פוסטים ב-Google My Business

    במסגרת הפעילות ב Google, אנחנו כל הזמן חושבים ע...
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Facebook and Instagram Ad

    ......
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    סוגי קבצים פורמטים של תמונות GIF‏, JPG‏, PNG פו...
  • פרסום באינטרנט

    פרסום באינטרנט

    המאמר נכתב באדיבות חברת siteIT ב-2018 החלק של ה...
  • Google Shopping

    Google Shopping – מי צריך את זה ולמה?

    כמה פעמים ספרתם עד 10 ושום מוצר לא מכר? כמה פעמ...

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום עמותות
  • קורסים
  • קידום אורגני
  • רשתות חברתיות
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

נשמח לעזור גם לך לממש את הפוטנציאל העסקי מהאינטרנט

אנא מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי!

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • מסחר אלקטרוני
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום עמותות
  • קידום אורגני
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

הרשמה לניוזלטר

רישום לרשימת התפוצה שלנו תאפשר לך להישאר מעודכן עם החדשות הכי חמות בשיווק באינטרנט.

אנחנו לא שולחים spam!

טלפון: 073-3245000
מייל: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
המדע 1, רחובות

ניווט עם גוגל מפות

ניווט עם וויז

  • שיתוף

Copyright © SEO Creative LTD. All rights reserved
The content or parts of the site may not be transferred or copied without the written permission of the copyright owner

TOP

WhatsApp us

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן. אנו משתמשים בעוגיות כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. אם תמשיך להשתמש באתר זה, נניח כי אתה נהנה מעוגיות אלה. למידע נוסף לחץ כאן