שיווק חכם באינטרנט - SEO Creativeשיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

שאלות? התקשרו : 073-3245000
  • עברית
  • English
  • שיווק באינטרנט
  • השירותים שלנו
  • מידע מקצועי
    • קידום אורגני – SEO
    • ניהול קמפיינים – SEM
    • רשתות חברתיות – SMM
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    • שירותי אנליטיקס – Analytics
    • מסחר אלקטרוני – eCommerce
    • אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח אתרים
    • פרסום עמותות
  • לקוחות
    • לקוחות מספרים
    • פרויקטים
  • אודות
    • על החברה
    • הצוות
    • תהליכי עבודה
  • דרושים
  • צור קשר
לתאום ייעוץלחץ כאן
  • בית
  • BLOG & STORIES
  • ניהול קמפיינים
  • פרסום בגוגל – האם כל אחד יכול?

פרסום בגוגל – האם כל אחד יכול?

0
יום שני, 26 יוני 2017 / פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט

פרסום בגוגל – האם כל אחד יכול?

פרסום בגוגל

תוכן עניינים

  • 1 פרסום בגוגל עובד עבור כולם
  • 2 פרסום בגוגל – לפני שמתחילים
  • 3 פרסום בגוגל – ללמוד שפה חדשה

פרסום בגוגל עובד עבור כולם

עסק לא יכול להתקיים ללא לקוחות. כל עוד העסק קיים, עליו להמשיך ולפעול בשיטות שונות כדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. פרסום בגוגל הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר לקידום כל עסק, בין אם יש לו אתר אינטרנט ובין אם לאו. המודעות הממומנות שאפשר ליצור באמצעות Google AdWords יכולות להגיע למיליוני גולשים בכל רגע נתון בעד עלות נמוכה יחסית לאפיקי פרסום אחרים ברשת האינטרנט. שיטת הפרסום של גוגל מעניקה לך אפשרות לפרסום ממוקד יותר והגעה לקהל יעד שמחפש מלכתחילה את השירות או המוצר שאתה מעוניין לקדם ולמכור. רבים שואלים את עצמם, האם פרסום בגוגל עובד עבור כולם? האם כל אחד יכול לפרסם את העסק שלו בגוגל? ובכן, עם השקעה כספית מינימלית וכמה צעדים פשוטים שיש לנקוט עבור העלאת המודעה לאוויר, כל אחד יכול לפרסם בגוגל. כל אחד שיש לו עסק פרטי שהוא מעוניין לקדם ברשת האינטרנט יכול לפתוח חשבון ב-Google AdWords, להעלות מודעה או קמפיין פרסומי ולהמתין ללקוחות, תוך בקרה וניתוחים סטטיסטיים שגם הם חלק מהחבילה של פרסום בגוגל.

פרסום בגוגל – לפני שמתחילים

אמנם כל אחד יכול לפרסם בגוגל, כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט ותקציב פעוט בתור התחלה, אולם כדאי להשקיע את הזמן בלימוד בסיסי של כלי הפרסום שמציעה ענקית האינטרנט גוגל, בכדי להפיק את המרב וליהנות ממעגל לקוחות מתרחב והולך. הדרך הטובה ביותר להגיע לפרסום בגוגל שיהיה אפקטיבי הן מבחינת החשיפה והן מבחינת העלות היא הכנסת מילות או ביטויי מפתח למודעה. מומלץ מאוד להעמיק את הידע בנושא זה, אם באמצעות קריאת מאמרים באינטרנט ואם באמצעות שימוש באחד מהכלים שגוגל מציעה, כמו Google Keywords. כלי זה מאפשר לבצע ניתוח של מילות מפתח לפי פרמטרים מסוימים. המידע נגיש וקריא במספר רב של שפות ולכן כל אחד שמעוניין לפתוח חשבון פרסום בגוגל ירוויח מרכישת ידע בנושא זה.
חשוב לדעת כי אמנם הממשק ידידותי וקל לשימוש כבר מהרגעים הראשונים, אולם לא ניתן להבטיח שהפרסום יעבוד כבר בשלב הראשון או בימים הראשונים לקיומו און ליין. אחת הסיבות לכך היא בחירה והשקעה במילות מפתח לא מתאימות כל כך, שכן פרסום בגוגל יעיל יותר עם מילות מפתח נכונות. טרם פתיחת החשבון וכתיבת המודעה, חקר שוק מקיף אודות מילות המפתח הינו הכרחי אם ברצונכם שהקמפיין הפרסומי שלכם יפיק עבורכם את מירב התועלת. למרות הסכומים הזעומים, ייתכן ובתחילה תמצאו את עצמכם משקיעים יותר ממה שחשבתם מבלי שתראו את התוצאות הרצויות בשטח. אולם, אל נא תאמרו נואש. המשיכו לבצע מחקר מילות מפתח כדי שתוכלו להגיע לניסוח המודעה המתאימה ביותר שתעלה את חשיפת העסק שלכם.

פרסום בגוגל – ללמוד שפה חדשה

אין בכוונתנו ללימוד שפה זרה במכון ללימוד שפות. היתרון הגדול של גוגל הוא שישנה גרסה לכל שפה כמעט, גם בעברית. לכן, השפה אינה מהווה מחסום בעבודה בגוגל ולא בעת פרסום בגוגל, וזהו יתרון גדול נוסף שאין לאמצעי פרסום רבים. באומרנו שיש ללמוד שפה חדשה בכדי לפרסם בגוגל, אנו מתכוונים לכך שיש ללמוד כמה מונחים חדשים שיעזרו לכם להבין טוב יותר את אופי העבודה ולהעלות את סיכויי ההצלחה שלכם במסע הפרסום. אם יש לכם את הסבלנות לקרוא וללמוד את אותם מונחים, כמו גם את המידע אודות השימוש במילות מפתח, פרסום בגוגל יכול לעבוד גם עבורכם.

אולי יעניין אותך גם:

גוגל – שיווק ברמה אחרת
פרסום בגוגל תוך מקסום התועלת מתקציב הפרסום
קידום אורגני
קמפיין ממומן או קידום אורגני, מה עדיף?

Search

כתבות אחרונות

  • Google Data Studio

    הנחיות לעבודה נכונה ויעילה עם Google Data Studio

    למדו כיצד להציג, לערוך וליצור דוח Data Studio. ...
  • פרסום ב Google My Business

    פרסום פוסטים ב-Google My Business

    במסגרת הפעילות ב Google, אנחנו כל הזמן חושבים ע...
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Facebook and Instagram Ad

    ......
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    סוגי קבצים פורמטים של תמונות GIF‏, JPG‏, PNG פו...
  • פרסום באינטרנט

    פרסום באינטרנט

    המאמר נכתב באדיבות חברת siteIT ב-2018 החלק של ה...

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום עמותות
  • קורסים
  • קידום אורגני
  • רשתות חברתיות
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

נשמח לעזור גם לך לממש את הפוטנציאל העסקי מהאינטרנט

אנא מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי!

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • מסחר אלקטרוני
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום עמותות
  • קידום אורגני
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

הרשמה לניוזלטר

רישום לרשימת התפוצה שלנו תאפשר לך להישאר מעודכן עם החדשות הכי חמות בשיווק באינטרנט.

אנחנו לא שולחים spam!

טלפון: 073-3245000
מייל: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
המדע 1, רחובות

ניווט עם גוגל מפות

ניווט עם וויז

  • שיתוף

Copyright © SEO Creative LTD. All rights reserved
The content or parts of the site may not be transferred or copied without the written permission of the copyright owner

TOP

WhatsApp us

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן. אנו משתמשים בעוגיות כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. אם תמשיך להשתמש באתר זה, נניח כי אתה נהנה מעוגיות אלה. למידע נוסף לחץ כאן