שיווק חכם באינטרנט - SEO Creativeשיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

שיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

SEO Creative מספקת פתרונות כוללים בכל תחומי השיווק באינטרנט.

טלפון: 073-3245000
Email: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
מוטי קינד 2, רחובות

Open in Google Maps
073-3245000
  • שיווק באינטרנט
  • השירותים שלנו
  • מידע מקצועי
    • קידום אורגני – SEO
    • ניהול קמפיינים – SEM
    • רשתות חברתיות – SMM
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    • שירותי אנליטיקס – Analytics
    • מסחר אלקטרוני – eCommerce
    • אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח אתרים
    • פרסום עמותות
  • לקוחות
    • לקוחות מספרים
    • פרויקטים
  • אודות
    • על החברה
    • הצוות
    • תהליכי עבודה
  • דרושים
  • צור קשר
  • אנגלית
לתאום ייעוץלחץ כאן
  • Home
  • BLOG & STORIES
  • ניהול קמפיינים
  • בניית קמפיין פרסומי בגוגל

בניית קמפיין פרסומי בגוגל

יום שני, 26 יוני 2017 / Published in ניהול קמפיינים

בניית קמפיין פרסומי בגוגל

תוכן עניינים

פרסום בגוגל

פרסום בשיטת PPC (Pay per Click) באמצעות מערכת Google AdWords. כאשר גולש מפעיל שאילתת חיפוש גוגל מציגה קישורים ממומנים בראש הדף או בצדו. הפרסום בגוגל כרוך בתשלום והוא מאופיין בתחרות עם משווקים רבים אשר מציעים מוצרים או שירותים זהים, דומים או תחליפיים. לכן, מטבע הדברים, ביטויי החיפוש תחתם תרצה לפרסם את עסקייך יהיו דומים או זהים. לכן יש לבחון דרכים לתכנון וביצוע הקמפיין בצורה יעילה ואפקטיבית יותר מהמתחרים.
הפלוס והמינוס של הפרסום בגוגל הוא שכל אחד יכול. גוגל פיתחה מערכת מאוד ידידותית הכוללת מערכת דוחות ומערכי הדרכה מובנים אשר מאפשרים לכל אחד לבנות קמפיין, להזין את פרטי כרטיס האשראי ולצאת לדרך. יחד אם זאת מרבית הקמפיינים היום מנוהלים על ידי מקצוענים וזאת בכדי לבנות מסע פרסום שיביא למקסימום תוצאות זמן הקצר ביותר ובמינימום עלויות. בניית קמפיין פרסומי מוצלח בגוגל מחייב ביצוע של תכנון שיווקי אסטרטגי הכולל מחקר מילות מפתח מקיף ותכנון נכון, יש לבחון את הסוגיות הבאות:
– מי המתחרים ומה הם מפרסמים באמצעות מערכת Google AdWords?
– אילו מודעות המתחרים מפרסמים?
– כיצד ליצור מודעה אשר תבלוט על פני שאר המודעות?
– מהם ביטויי החיפוש לפרסום מודעות עבור המוצרים שאתם משווקים?
– מה נפח התחרות תחת כל ביטוי?
– מה נפח החיפוש תחת כל ביטוי?
– מה מידת הרלוונטיות של כל ביטוי חיפוש לשירות או המוצר שאתם משווקים?
תכנון נכון ושקלול כל הנתונים שהוזכרו לעיל, יסייע בבניית קמפיין פרסומי בגוגל המביא ליחס אופטימאלי של עלות/תועלת, גידול בתנועת הגולשים הרלוונטיים לאתר ושיפור של אחוזי ההמרה, המבטא את היחס בין מספר ההקלקות לבין מספר המכירות באתר.

קביעת העלות לקליק

מרכיב נוסף בהצלחתו של קמפיין שכן אין אנו רוצים שמודעתנו  תופיע במיקום נמוך או יותר גרוע במיקומים שונים ברשת התוכן בלי להביא לנו גולשים רלוונטים. העלות לקליק נקבעת על פי שני פרמטרים עיקריים: תחרות על המילה ורלוונטיות המודעה לחיפושי הגולשים. מערכת ה Google AdWords מספקת המלצות לעלות, אך בכדי להורידה ולייעל את הקמפיין יש לאתר ביטויי "זנב ארוך", אתרי תוכן רלוונטיים, לקבוע מיקומים גיאוגרפיים, שפות, רשתות והתקנים בהם נרצה לפרסם את מרכולתנו.

כתיבת מודעה

המרכיב העיקרי בבחינת רלוונטיות המודעה לגולשים וכמובן לגוגל. כפועל יוצא כתיבת המודעה משפיעה על כמות הגולשים שיקליקו עליה ועל העלות לקליק. יש לאפיין את מטרות הפרסום והקהל היעד. מודעות טובות כתובות בצורה ישירה, פשוטה ומפתה. הדגש במודעות צריך להיות על נקודות הבידול העיקריות תוך תיאור תכונה ייחודית או הצעה מיוחדת אשר תבדל את המוצר או השירות מהמתחרים.

פרסום בגוגל

דרך נפלאה למינוף העסק שלך בזמן קצר. כשהפרסום נעשה בצורה מתוכננת, מובנת ומבוקרת ניתן לראות החזר השקעה בפרק זמן סביר. בניית קמפיין פרסומי יציג יחס עלות/תועלת טוב ויסייע במינוף העסק.

What you can read next

קידום אתרים באמצעות תוכן איכותי
תוכן – החשיבות, הערך והאינטרנט
פתרון מותאם אישית
בניית דף נחיתה לצורך ניהול קמפיינים נכון
גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים בגוגל ופייסבוק

Search

כתבות אחרונות

  • חוות שרתים

    5 חברות אחסון אתרים הטובות בישראל

    תוכן עניינים מהן חברות אחסון אתרים? חברות אחסון...
  • מה זה Cloudflare ?

    Cloudflare היא פלטפורמת שירותי ענן המספקת מגוון...
  • אחסון אתרים

    המלצה על חברת אחסון אתרים – הדברים החשובים באמת

      בימינו,כמעט לכל עסק יש נציגות כלשהי באינ...
  • פרסום בפייסבוק

    איך להגדיל את החשיפה בפייסבוק ממומן ואורגני

    למרות ריבוי הרשתות החברתות שאנחנו פוגשים בשנים ...
  • Google Data Studio

    הנחיות לעבודה נכונה ויעילה עם Google Data Studio

    למדו כיצד להציג, לערוך וליצור דוח Data Studio. ...

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום עמותות
  • קורסים
  • קידום אורגני
  • רשתות חברתיות
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

נשמח לעזור גם לך לממש את הפוטנציאל העסקי מהאינטרנט

אנא מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי!

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • מסחר אלקטרוני
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום עמותות
  • קידום אורגני
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

קישורים שימושיים

  • תהליכי עבודה
  • הקוד האתי
  • מדיניות פרטיות
  • תקנון ותנאי שימוש באתר

טלפון: 073-3245000

מייל: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
מוטי קינד 2, רחובות

ניווט עם גוגל מפות

ניווט עם וויז

  • GET SOCIAL

Copyright © SEO Creative LTD. All rights reserved
The content or parts of the site may not be transferred or copied without the written permission of the copyright owner

TOP
התקשרו תאום ייעוץ בדיקת אתר