שיווק חכם באינטרנט - SEO Creativeשיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

שאלות? התקשרו : 073-3245000
  • עברית
  • English
  • שיווק באינטרנט
  • השירותים שלנו
  • מידע מקצועי
    • קידום אורגני – SEO
    • ניהול קמפיינים – SEM
    • רשתות חברתיות – SMM
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    • שירותי אנליטיקס – Analytics
    • מסחר אלקטרוני – eCommerce
    • אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח אתרים
    • פרסום עמותות
  • לקוחות
    • לקוחות מספרים
    • פרויקטים
  • אודות
    • על החברה
    • הצוות
    • תהליכי עבודה
  • דרושים
  • צור קשר
לתאום ייעוץלחץ כאן
  • בית
  • BLOG & STORIES
  • ניהול קמפיינים
  • פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

0
יום שני, 26 יוני 2017 / פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, פרסום עמותות, רשתות חברתיות

פרסום בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק

תוכן עניינים

  • 1 ניהול קמפיינים לפרסום בפייסבוק
  • 2 כיצד מבצעים ניהול קמפיינים בפייסבוק?
  • 3 ניהול קמפיינים בפייסבוק – שלב ראשון
  • 4 ניהול קמפיינים בפייסבוק – שלב שני
  • 5 ניהול קמפיינים בפייסבוק – שלב שלישי

ניהול קמפיינים לפרסום בפייסבוק

בעשור האחרון קם סוג שונה של אתרי אינטרנט. אם עד אז אנשים היו יכולים לגלוש באינטרנט ולאסוף מידע על משהו שמעניין אותם או למצוא משהו שהם צריכים, כיום אתרים מסוג רשתות חברתיות מאפשרים לאנשים לשתף את העולם במידע על עצמם. מרבית ממשתמשי האינטרנט חברים ברשת חברתית כזו או אחרת או בכמה רשתות חברתיות, שכן בהחלט ישנו מספר גדול של רשתות כאלה באינטרנט. אולם, בשנים האחרונות ישנה רשת חברתית אחת שהצליחה לאגד את מספר החברים הגדול ביותר בה, היא רשת הפייסבוק. בפייסבוק ישנם למעלה מ-400 מיליון חברים רשומים, מה שהופך אותה לרשת החברתית הגדולה בעולם. מסיבה זו, ניהול קמפיינים פרסומיים בפייסבוק יכול להיות יעיל כל כך. אנשים רבים שיש להם בתי עסק פרטיים ואף חברות ורשתות גדולות פונות לפרסם בפייסבוק משום שהחשיפה שם יכולה להיות גבוהה מאוד ולא פחות חשוב מזה – ממוקדת יותר. ניהול קמפיינים פרסומיים בפייסבוק היא דרך מצוינת להפצת פרסום אודות העסק תוך מיתוג אישי שלו ושל בעליו. ישנן מספר דרכים להעלות קמפיינים בפייסבוק, בדומה לשיטות פרסום אחרות כמו בגוגל למשל, ויש לשים לב טוב לדרך הפעולה בכדי שפייסבוק לא יחסום את הגישה לפרסום בו.

כיצד מבצעים ניהול קמפיינים בפייסבוק?

בכדי להעלות קמפיין פרסום תקין בפייסבוק ישנם מספר שלבים שיש לבצע, כאשר מקפידים לפעול לפי הכללים של פייסבוק.

ניהול קמפיינים בפייסבוק – שלב ראשון

ראשית, עוד טרם פתיחת הקמפיין בפועל, יש להגדיר את המטרות והיעדים שאליהם שואפים להגיע באמצעות הקמפיין. מי קהל היעד של הקמפיין? מה יכלול הקמפיין? למשך כמה זמן נרצה להריץ אותו? יש ליצור תכנית עבודה מוגדרת ומסודרת מראש, עוד לפני שפוצחים במסע ניהול קמפיינים, בדיוק כפי שנעשה בכל הקמפיינים הפרסומיים באשר הם – וירטואליים או לא. לא מענה על שאלות אלו יש לפתוח דף פרופיל מפרסם בפייסבוק ולהגדיר את התקציב לקמפיינים. בדומה לגוגל, גם פייסבוק מאפשרת תשלום לפי הקלקה, קרי כל אימת שגולש יקליק על המודעה שלכם תחויבו בסכום מסוים שבאפשרותכם לקבוע.

ניהול קמפיינים בפייסבוק – שלב שני

בשלב זה יש לתכנן את מהות הקמפיין, כלומר עיצוב וניסוח מודעות הפרסומת. מוטב לבצע את השלב הזה רק לאחר מחקר מתאים שבוצע בפייסבוק ובעזרת כלי אינטרנט שונים (כמו Google Keywords) אודות מילות המפתח הפופולריות ביותר ובלבד שתהיה להן רלוונטיות לעסק שלך. מילות מפתח הן הן המפתח להצלחת ניהול קמפיינים פרסומיים באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט. בעת עיצוב הקמפיין, מומלץ מאוד להכניס גם תמונה או גרפיקה מסוימת וזאת בכדי למשוך את עיני הגולשים בין כל שורות הטקסט הכתובות באתר. יש ליצור גם קישור מהמודעה או לדף נחיתה שעוצב במיוחד לצורך הקמפיין או לדף הפרופיל של העסק.

ניהול קמפיינים בפייסבוק – שלב שלישי

לאחר שקיימות מספר מודעות או מספר קמפיינים, יש להעלותן לפייסבוק באמצעות חשבון המפרסם שפתחנו בשלב הראשון. ניתן לבצע סינון של קהל היעד לפי פרטים שמספק פייסבוק למפרסמים בו, כגון חתך גילאים, תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי, מין ועוד. כך, ניתן לצמצם את הדפים האפשריים שבהם תופענה המודעות ולקבל קהל יעד ממוקד יותר שיש יותר סיכוי שיקליק על המודעה. לאחר פרק זמן מסוים של ניהול קמפיינים בפייסבוק, ניתן לערוך את החישובים אודות העלות מול התועלת. אם בתחילת הקמפיין הגדרנו תקציב מסוים, תמיד ניתן לשנותו לאורך הקמפיין בכדי שהעלות תהיה שווה את התועלת.

אולי יעניין אותך גם:

גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad
גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad
פרסום בגוגל – אין קיצורי דרך
קידום בגוגל
קידום אתרים ממומן

Search

כתבות אחרונות

  • Google Data Studio

    הנחיות לעבודה נכונה ויעילה עם Google Data Studio

    למדו כיצד להציג, לערוך וליצור דוח Data Studio. ...
  • פרסום ב Google My Business

    פרסום פוסטים ב-Google My Business

    במסגרת הפעילות ב Google, אנחנו כל הזמן חושבים ע...
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Facebook and Instagram Ad

    ......
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    סוגי קבצים פורמטים של תמונות GIF‏, JPG‏, PNG פו...
  • פרסום באינטרנט

    פרסום באינטרנט

    המאמר נכתב באדיבות חברת siteIT ב-2018 החלק של ה...

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום עמותות
  • קורסים
  • קידום אורגני
  • רשתות חברתיות
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

נשמח לעזור גם לך לממש את הפוטנציאל העסקי מהאינטרנט

אנא מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי!

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • מסחר אלקטרוני
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום עמותות
  • קידום אורגני
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

הרשמה לניוזלטר

רישום לרשימת התפוצה שלנו תאפשר לך להישאר מעודכן עם החדשות הכי חמות בשיווק באינטרנט.

אנחנו לא שולחים spam!

טלפון: 073-3245000
מייל: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
המדע 1, רחובות

ניווט עם גוגל מפות

ניווט עם וויז

  • שיתוף

Copyright © SEO Creative LTD. All rights reserved
The content or parts of the site may not be transferred or copied without the written permission of the copyright owner

TOP

WhatsApp us

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן. אנו משתמשים בעוגיות כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. אם תמשיך להשתמש באתר זה, נניח כי אתה נהנה מעוגיות אלה. למידע נוסף לחץ כאן