שיווק חכם באינטרנט - SEO Creativeשיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

שאלות? התקשרו : 073-3245000
  • עברית
  • English
  • שיווק באינטרנט
  • השירותים שלנו
  • מידע מקצועי
    • קידום אורגני – SEO
    • ניהול קמפיינים – SEM
    • רשתות חברתיות – SMM
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    • שירותי אנליטיקס – Analytics
    • מסחר אלקטרוני – eCommerce
    • אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח אתרים
    • פרסום עמותות
  • לקוחות
    • לקוחות מספרים
    • פרויקטים
  • אודות
    • על החברה
    • הצוות
    • תהליכי עבודה
  • דרושים
  • צור קשר
לתאום ייעוץלחץ כאן
  • בית
  • BLOG & STORIES
  • קידום אורגני
  • כיצד Google מדרג את האתרים?

כיצד Google מדרג את האתרים?

0
יום שני, 26 יוני 2017 / פורסם ב קידום אורגני

כיצד Google מדרג את האתרים?

איך גוגל מדרג

קידום אורגני במנוע החיפוש Google

מנוע החיפוש Google הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם. מאות מיליוני הגולשים שפוקדים את הרשת מדי יום עוברים בו בחפשם אחר דבר מה ברשת. Google עובד כל כך טוב עד שאין דבר כמעט שלא ניתן למצוא בו. מספיק להכניס מילה אחת או יותר בשורת החיפוש בכדי ש- Google יבין למה התכוונו באופן האופטימלי ביותר ויציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר במקומות הראשונים, כאשר הרלוונטיות למילת או ביטוי החיפוש פוחתת ככל שמתקדמים בתוצאות. קידום אורגני לאתרים נועד להעלות את המדרג של האתר בתוצאות החיפוש ש- Google מציג, שכן ככל שהאתר יוצג במקומות הראשונים בתוצאות, יש סיכוי גדול יותר שגולשים ייכנסו אליו. לכן, קידום אורגני הוא כל כך חשוב, שכן מעבר לקידום הממומן ש- Google מציע, קידום אורגני מציע דרך אלגנטית וחכמה לשווק את האתר. אולם, בכדי לקלוע "לטעמו" של Google, כדאי להבין כיצד Google מדרג את האתרים.
הבנת דירוג האתרים ב- Google מעלה את הערך של קידום אורגני

גם לפני Google היו מנועי חיפוש ברשת, אולם Google הקימה מנוע חיפוש שעובד עבור הגולש בצורה הטובה ביותר כדי להציג בפניו את התוצאות שהכי קרובות למה שבאמת חיפש. Google המציאה שיטת דירוג שלא נראתה במחוזותינו – שיטת ה-PageRank. תהליך הדירוג ב- Google מבוצע לפי יותר ממאה פרמטרים שונים כאשר מרביתם נמצאים מאחורי פרגוד סודי. כמה דברים כן ידועים לנו, כמו למשל שהדירוג אינו מתבצע על ידי גורם אנושי כפי שנדרש בעבודת קידום אורגני למשל כי אם על ידי אלגוריתמים ממוחשבים ומתוחכמים שצוות המפתחים של Google ממשיך לעדכן. Google מחזיקה מחשבים המקושרים ביניהם בכדי לאפשר לגולשים להגיע לתוצאות במהירות הרבה ביותר גם בשעות בהן יש עומסים ברשת, בניגוד לשרתים של מנועים אחרים.

קידום אורגני לאור אלגוריתם ה – PageRank

אלגוריתם ה-PageRank תורם למלאכת קידום אורגני של אתרים שכן הוא מתבסס על בחינה של כל מבנה הלינק, זאת כדי לקבוע אילו דפי אינטרנט הינם בעלי חשיבות רבה יותר על פני אחרים. את המידע הזה שואב האלגוריתם על ידי פתרון משוואה בעלת למעלה מ-500 מיליון משתנים ושני מיליארד מושגים. אלו הם מספרים עצומים שמהווים את אחת הסיבות שניתן למצוא כמעט הכל ב- Google. חלק מפתרון המשוואה שייך למספר ההצבעות שיש לכל דף אינטרנט שנבחן (הצבעה לדף הינה קישור מדף אחד לדף שני) ולחשיבות של הקישורים ש'הצביעו', שכן אתרים הנחשבים איכותיים יותר נותנים הצבעות בעלות ערך רב יותר.

לאחר שלב זה נקבעת רמת הרלוונטיות של הדפים שנבחנו (לפי הקישור ומילות המפתח) לחיפוש. השילוב בין חשיבות הדף לרלוונטיות שלו לחיפוש מסויים הוא שמעלה את האמינות והמקצועיות שמשדרות תוצאות החיפוש של Google, זאת בנוסף לידיעה האבסולוטית של הגולש כי התוצאות מוצגות בפניו ללא התערבות יד אדם או הטייה כלכלית כלשהי, אלא כפרי של פתרון משוואה על ידי מכונה. בכדי לשמור על תוצאות איכותיות ומעודכנות ביותר כיאה לתחום דינמי כמו האינטרנט Google עורכת עדכון לאלגוריתם ה-PageRank פעם במאה ימים ולכן חשוב גם לבצע עדכון של קידום אורגני לאתר שלנו.

קידום אורגני של תוכן האתר

Google משתמשת גם באלגוריתם שאת אופן פעולתו היא שומרת בסוד, המנתח את תוכנם של דפי האינטרנט ואף את סדר המילים בהם. מסיבה זו חשוב עוד יותר להקפיד על קידום אורגני נכון, שכן גם בעזרת הטקסט של האתר Google יכולה לקבוע את הרלוונטיות של העמוד לחיפוש של הגולש.
מתויג תחת: SEO

אולי יעניין אותך גם:

שיווק באינטרנט
איך עושים שיווק באינטרנט לרופא שיניים
Google Shopping
Google Shopping – מי צריך את זה ולמה?
פרסום ב Google My Business
פרסום פוסטים ב-Google My Business

Search

כתבות אחרונות

  • פרסום ב Google My Business

    פרסום פוסטים ב-Google My Business

    במסגרת הפעילות ב Google, אנחנו כל הזמן חושבים ע...
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Facebook and Instagram Ad

    ......
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    סוגי קבצים פורמטים של תמונות GIF‏, JPG‏, PNG פו...
  • פרסום באינטרנט

    פרסום באינטרנט

    המאמר נכתב באדיבות חברת siteIT ב-2018 החלק של ה...
  • Google Shopping

    Google Shopping – מי צריך את זה ולמה?

    כמה פעמים ספרתם עד 10 ושום מוצר לא מכר? כמה פעמ...

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום עמותות
  • קורסים
  • קידום אורגני
  • רשתות חברתיות
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

נשמח לעזור גם לך לממש את הפוטנציאל העסקי מהאינטרנט

אנא מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי!

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • מסחר אלקטרוני
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום עמותות
  • קידום אורגני
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

הרשמה לניוזלטר

רישום לרשימת התפוצה שלנו תאפשר לך להישאר מעודכן עם החדשות הכי חמות בשיווק באינטרנט.

אנחנו לא שולחים spam!

טלפון: 073-3245000
מייל: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
המדע 1, רחובות

ניווט עם גוגל מפות

ניווט עם וויז

  • שיתוף

Copyright © SEO Creative LTD. All rights reserved
The content or parts of the site may not be transferred or copied without the written permission of the copyright owner

TOP

WhatsApp us

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן. אנו משתמשים בעוגיות כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. אם תמשיך להשתמש באתר זה, נניח כי אתה נהנה מעוגיות אלה. למידע נוסף לחץ כאן