בית התפוצות

בית התפוצות, מוזיאון העם היהודי, הוא מוסד עולמי שנוסד בשנת 1978. המוזיאון עוסק בעמיות וזהות יהודית ומאפשר למבקרים מכל העולם להכיר את סיפורו של העם היהודי ולעמוד על ייחודו דרך תערוכות, אירועים וכנסים בנושא זהות ועמיות, אמנות, תרבות והיסטוריה. בנוסף, מאגרי המידע פתוחים לקהל הרחב גם דרך האינטרנט. לבית התפוצות מספר אתרים עמוסים בתוכן איכותי הכוללים את אתר המוזיאון, אתר מאגרי מידע וחנות אינטרנטית.
הלקוח פנה אלינו לקבלת שירותי קידום אורגני של נכסיו וניהול קמפיינים PPC בגוגל.
לאחר פגישה עם הלקוח הוגדרו על ידינו המטרות: הגדלת טראפיק, הגדלת מיקומים אורגניים בתוצאת החיפוש, הגדלת זמני שהייה באתר, קבלת תמונה כוללת על התנהגות הגולשים בנכסי המוזיאון לשיפור חוויית המשתמש, הגדלת המרות באתרים השונים, חשיפת המותג בפני הגולשים והגדלת מבקרים פיזיים במוזיאון.
בוצעו מחקרים לבניית תכנית אסטרטגית כוללת להגדרת דרכי הפעולה להגעה לתוצאות הרצויות:
מחקר off site: מחקר מגמות החיפושים בגוגל לזיהוי ביטויים בעלי פוטנציאל להבאת תנועה לאתר, חשיפת המותג והשגת יעדים.
מחקר onsite: ניטור ופילוח של הקהל שמגיע אלינו לאתר והתנהגותו ובניית תכנית לשיפור זמני שהייה והורדת אחוז הנטישה. הניתוח מאפשר זיהוי הבעיות באתר ובניית תכנית עבודה לשיפור התהליך.
דרכי פעולה להשגת המטרות:
קידום אורגני: ביצוע אופטימיזציה עבור גולשים ומנועי החיפוש, זיהוי והתראה על תקלות טכניות, בעיות סריקה. הכנת דוחות עם המלצות לשיפור נראות האתר וטיפול בתקלות הן מול מחלקת התוכנה והן מול ההנהלה.
ניהול חשבון גוגל גראנטס: בתקציב ענק של 40 אלף דולר לחודש (כולל הגשת בקשה לקבלת גראנטס). תכנון וגיבוש אסטרטגיה ברמה גבוהה, הקמה ואופטימיזציה של עשרות קמפיינים עם יעדים, קהלים ואזורים גיאוגרפים שונים לניצול מכסימלי של התקציב תוך מגבלות חשבון גראנטס. ניתוח פילוח ניצול התקציב, הגברת/האטת הקצב בהתאם ליעדים המשתנים, הפקת דוחות הנהלה חודשיים מתקדמים.
שירותי אנליטיקס: איחוד חשבונות של כל הנכסים הדיגיטליים, מדידת יעדים ורכישות באתר (מוצרים והזמנת כרטיסים), מדידה של אינטראקציית גולשים בחלקי האתר השונים, יצירת לוחות בקרה (דשבורדים) ודוחות הנהלה לכל הנכסים הדיגיטליים. אתר המאגרים של בית התפוצות בנוי באנגולר, מה שמהווה אתגר תכנותי למדידה.
השירות שלנו כולל ליווי הצמוד, עקב בצד אגודל על בסיס יומיומי כולל פגישות מעקב תקופתיות, דוחות חודשיים מקיפים ומעמיקים, ליווי ומענה מקצועי לכל שאלה.
תוצאות: הכפלת הטראפיק לנכסי המוזיאון השונים תוך פחות משנה ועלייה משמעותית בהשגת יעדים באתר המוזיאון וביקורים פיזיים בו.