שיווק חכם באינטרנט - SEO Creativeשיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

שיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

SEO Creative מספקת פתרונות כוללים בכל תחומי השיווק באינטרנט.

טלפון: 073-3245000
Email: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
מוטי קינד 2, רחובות

Open in Google Maps
073-3245000
  • שיווק באינטרנט
  • השירותים שלנו
  • מידע מקצועי
    • קידום אורגני – SEO
    • ניהול קמפיינים – SEM
    • רשתות חברתיות – SMM
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    • שירותי אנליטיקס – Analytics
    • מסחר אלקטרוני – eCommerce
    • אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח אתרים
    • פרסום עמותות
  • לקוחות
    • לקוחות מספרים
    • פרויקטים
  • אודות
    • על החברה
    • הצוות
    • תהליכי עבודה
  • דרושים
  • צור קשר
  • אנגלית
לתאום ייעוץלחץ כאן
  • Home
  • BLOG & STORIES
  • אסטרטגיה שיווקית
  • כללים עיקריים עבור ניהול קמפיין פרסומי

כללים עיקריים עבור ניהול קמפיין פרסומי

יום שני, 26 יוני 2017 / Published in אסטרטגיה שיווקית, ניהול לידים, ניהול קמפיינים

כללים עיקריים עבור ניהול קמפיין פרסומי

תוכן עניינים

מילות מפתח

הצעד הראשון בפרסום בקישורים הממונים הוא בחירת מילות מפתח אשר יביאו למקסימום נפח גלישה במינימום עלויות. כשגולש מחפש דבר מה באינטרנט הוא יכול להשתמש במילים שונות לצורך החיפוש וקיימת חשיבות מכרעת לזיהוי המילים המדויקות בהן הוא משתמש.
 לצורך הדגמה ניקח גולש המעוניין לנפוש בצימר בצפון הארץ, הגולש עשוי לחפש "צימרים" אולם באותה המידה הוא עשוי לחפש "חופשה בצימר" , "חופשה בצפון" , "צימרים בצפון" ועוד. אם לא נגדיר את כל המילים בהן עשוי להשתמש אותו גולש, אנו עשויים לפספס קונים פוטנציאלים, ולכן חשוב לאתר את המילים הרלוונטיות בצורה הרחבה ביותר. מצד שני ככל שכמות המילים בהם אנו משתמשים גדולה יותר כך גם החשיפה שלנו לתחרות וכפועל יוצא אי יכולת השליטה שלנו על העלויות. מילות מפתח כלליות מביאות אומנם יותר גולשים אך אין הם יעילות ולכן מומלץ להתמקד בביטויים ספציפים המכונים ביטויים עם "זנב ארוך" המאופיינים בתחרות פחותה. יתרון נוסף במילות חיפוש עם "זנב ארוך" הוא המיקוד, הסיכוי שאתרך רלוונטי עבור גולש אשר הגיע אל אתר לאחר שזיהה מודעה מדויקת גדול יותר וכך גם סיכויי הרכישה. הדבר מקבל חיזוק כאשר הגולש מגיע לגף נחיתה ייעודי באתר המספק מיידע קשור ישירות לנושא החיפוש.

הצעת עלות לקליק

הפרסום בקישורים הממומנים נעשה בשיטת PPC, כלומר, תשלום עבור כל הקלקה על המודעה אשר הביאה את הגולש את האתר, אולם, התחרות והרלוונטיות של כל מילת חיפוש שונה  דבר המוביל לעלות לקליק שונה ומפרסמים שונים עשויים לשלם סכומים שונים עבור אותה מילת חיפוש:

פופולאריות מילת החיפוש

ככל שמילת החיפוש פופולארית יותר, תהיה עליה תחרות גדולה יותר. מפרסמים רבים יגדירו אותה כמילת חיפוש ויהיו מוכנים לשלם סכומים גבוהים על מנת להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש למילה

מאפייני האתר

קובעים את רלוונטיות התוצאה עבור מילת מפתח. מנועי החיפוש וגוגל בראשם מחפשים את סיטואציית ה win-win, ככל שאנשים נכנסים לאתר מסוים כך גוגל מסיקה שהוא יותר רלוונטי והגולשים ימצאו את מבוקשם בדרך המהירה ביותר, וככל למודעה מסוימת מושכת יותר קליקים כך גוגל מרוויחה יותר.
לאחר שהקמפיין ירוץ זמן מה, נראה כמה אנשים משתמשים בכל אחת ממילות החיפוש ובאיזה מקום המודעה שלנו נמצאת בתוצאות החיפוש עבור כל מילה ונוכל להגדיל או להקטין את הסכום שאנו מעוניינים לשלם עבור כל מילה בהתאם.

ניסוח מודעות

במערכת הניהול של אדוורדס ניתן לנסח מספר מודעות כך שגוגל תציג את המודעה עם התוצאות הטובות ביותר. המודעות באדוורדס הן תמציתיות מאוד, עד 25 תווים בכותרת ועד 35 תווים בשורה הראשונה והשנייה, התמצות גורם לכך שלכל מילה ולכל אות יש חשיבות ניכרת, לעיתים קרובות שינוי שיראה שולי יגרום להבדל שבין הצלחה לכישלון. למרות היצירתיות והאינטואיציה, חשוב לעשות ניסויים, עד שהמודעות לא יעמדו למבחן, אין שום דרך לדעת אם הכיוון נכון. כיוון שאינכם יכולים לדעת בוודאות איזו מודעה תהיה אפקטיבית, יש צורך לנקוט בדרך של ניסוי וטעייה על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר-  לנסח מספר מודעות שיתחרו זו בזו כשמודעה שמקבלת CTR נמוך, תוחלף במודעה חדשה, שוב המודעות יתחרו זו בזו וכן הלאה.
Google AdWords היא מערכת פרסום לניהול קמפיינים של קישורים ממומנים בגוגל. המערכת מאפשרת למפרסם להגדיר את מילות החיפוש הרלוונטיות לאתר, להחליט כמה הוא מעוניין לשלם עבור כל מילה וליצור מודעות שיתחרו זו בזו. מפרסם המשתמש נכון במערכת יוכל לנהל קמפיין פרסומי מוצלח גם בתקציב נמוך על ידי שימוש במילות מפתח עם "זנב ארוך" שיאפשרו לשמור על עלויות נמוכות יחסית, ניסוח מספר מודעות שיתחרו זו בזו,  מעקב שוטף וגמישות מחשבתית שתאפשר לשנות את הקמפיין באופן מתמיד על מנת לשמור על מקום גבוה בתוצאות מנוע החיפוש גוגל.
Tagged under: SEM

What you can read next

מה זה דף נחיתה?
איפיון אתר
איך מאפיינים אתר? איך לא להפוך לכרטיס ביקור בלבד?
איפיון אתר
פרסום באינטרנט – מאיפה מתחילים? (מחקר, אופטימיזציה, קמפיינים, רשתות חברתיות…)

Search

כתבות אחרונות

  • חוות שרתים

    5 חברות אחסון אתרים הטובות בישראל

    תוכן עניינים מהן חברות אחסון אתרים? חברות אחסון...
  • מה זה Cloudflare ?

    Cloudflare היא פלטפורמת שירותי ענן המספקת מגוון...
  • אחסון אתרים

    המלצה על חברת אחסון אתרים – הדברים החשובים באמת

      בימינו,כמעט לכל עסק יש נציגות כלשהי באינ...
  • פרסום בפייסבוק

    איך להגדיל את החשיפה בפייסבוק ממומן ואורגני

    למרות ריבוי הרשתות החברתות שאנחנו פוגשים בשנים ...
  • Google Data Studio

    הנחיות לעבודה נכונה ויעילה עם Google Data Studio

    למדו כיצד להציג, לערוך וליצור דוח Data Studio. ...

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום עמותות
  • קורסים
  • קידום אורגני
  • רשתות חברתיות
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

נשמח לעזור גם לך לממש את הפוטנציאל העסקי מהאינטרנט

אנא מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי!

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • מסחר אלקטרוני
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום עמותות
  • קידום אורגני
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

קישורים שימושיים

  • תהליכי עבודה
  • הקוד האתי
  • מדיניות פרטיות
  • תקנון ותנאי שימוש באתר

טלפון: 073-3245000

מייל: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
מוטי קינד 2, רחובות

ניווט עם גוגל מפות

ניווט עם וויז

  • GET SOCIAL

Copyright © SEO Creative LTD. All rights reserved
The content or parts of the site may not be transferred or copied without the written permission of the copyright owner

TOP
התקשרו תאום ייעוץ בדיקת אתר