תוכן עניינים
קידום אורגני – אז איך מגיעים לעמוד הראשון בגוגל?
מה ייצא לי מזה: ראשית, מיצוב האתר כאוטוריטה מקצועית בתחומכם, לא משנה מהו העסק שלכם. שנית, דף שמופיע במיקום גבוה בדף התוצאות של גוגל זוכה לתנועה גבוהה באתר, מה שאומר: יותר לקוחות פוטנציאליים שנחשפים אליכם. כלומר, גם מיתוג של העסק שלכם וגם חשיפה גבוהה של לקוחות למוצרים שלכם.החסרונות: סבלנות, היא שם המשחק. קידום אורגני הינה פעילות לטווח ארוך המושפעת ממשתנים שונים, כמו התחרות על ביטויי המפתח וכמות התוכן הקיימת באתר. למי שמחפש תוצאות בזמן קצר, כדאי להסתכל בסעיף הבא.
פרסום בגוגל (קידום ממומן) – תוצאות מהירות בזמן אמת!
למי זה מתאים: למי שצריך להגביר את החשיפה למוצר או שירות מסויים, ומהר.לעסקים שנמצאים בתחרות גדולה וקבועה ולמי שמתעניין במדידת תוצאות כל הזמן.
מה ייצא לי מזה: פעילות מהירה, אפקטיבית ומדידה המותאמת למחשבים, טאבלטים או מכשירים סלולריים. המודעות בגוגל מוצגות רק למי שהתעניין בנושא מסויים, או ביקר באתרכם ולא ביצע את הפעולה הרצויה (מילוי הטופס או רכישה). הפרסום בגוגל, מזרים תנועה איכותית ורלוונטית למוצר / שירות שלכם.
החסרונות: קמפיין ממומן מצויין מחייב מקצועיות, הממשק איננו נגיש לכל אחד- וניתן בקלות ללכת לאיבוד בממשק של גוגל. צריך לקחת בחשבון שפעילות זו – ללא אתר או דף נחיתה איכותי, תוביל לבזבוז זמן וכסף.
פייסבוק – המדינה השלישית בגודלה בעולם!
למי זה מתאים: למי שמעוניין ליצור סביב המותג שלו קהילה איכותית ולשמור על קשר ישיר עם הלקוחות. לא מתאים למי שלא מוכן לשמוע ביקורת.
מה ייצא לי מזה: קשר אינטימי, אמיתי עם הלקוחות שלכם: מה מפריע להם, מה הם אוהבים וכיצד ניתן לשפר את המוצר או השירות. שיווק באמצעות פייסבוק הוא ממוקד מאד וניתן באמצעותו, אם עושים זאת נכון, ללקוחות מדוייקים במיוחד!
החסרונות: בכדי לנהל עמוד פייסבוק יש צורך בחשיבה יצירתית ובזמן. לעסקים מסוג B2B אין מה לחפש כאן. לפייסבוק יש כוח הולך וגובר בקרב צרכנים ונדרשת מיומנות גבוהה בכדי להימנע ממשברי אמון בעקבות תגובות לא הולמות.
לינקדאין – נטוורקינג עסקי איכותי!
למי זה מתאים: לחברות B2B ומותגים המשווקים לחו"ל. לינקדאין היא הקהילה העסקית הגדולה, האיכותית והממוקדת בעולם. כאן פוגשים את מקבלי ההחלטות: מעל 60% מהחברים ברשת הם ברמת ניהול בכירה.
מה ייצא לי מזה: הפעילות בלינקדאין מחולקת ל-2: פעילות תדמיתית המיועדת ליצירת מודעות למותג ופעילות המיועדת להשגת לידים איכותיים. ניתן לשלב בין סוגי הפעילות להשגת תוצרים איכותיים במיוחד. בארץ, הרשת צוברת תאוצה ובחו"ל הרשת היא אמצעי תקשורת בסיסי בין עסקים. באמצעות לינקדאין ניתן להגיע למקבלי ההחלטות ולהתחיל לשווק את העסק לחו"ל.
חסרונות: הפרסום בלינקדאין איננו זול. פעילות תדמיתית ושיווקית בלינקדאין מחייבת שיתוף פעולה מקצועי עם סוכנויות פרסום המתמחות בכך.
פרסום באמצעות Outbrain או טאבולה – התוכן שלכם, בכל מקום ברשת
למי זה מתאים: למי שמבין את החשיבות של יצירת תוכן איכותי. לבעלי אתרים שמעוניינים בהגדלת החשיפה לאתר. את התוצאות ניתן למדוד באמצעות Google Analytics.
מה ייצא לי מזה: Outbrain וטאבולה מפיצות את התכנים של האתר שלכם באתרים המובילים בישראל מה שמייד ממתג אתכם כמפיצי תוכן איכותי ולא פרסומי, המספק לגולשים תוכן מעניין ורלוונטי. התשלום, הוא בדומה לפרסום בגוגל, מתבצע במידה והגולש בחר להקליק על הכתבה. באמצעות כלים אלו תוכלו לחשוף את האתר שלכם למאות אלפי גולשים במחיר נמוך יחסית.
חסרונות: אין לכם תוכן איכותי באתר? זה לא המקום בשבילכם.