שיווק חכם באינטרנט - SEO Creativeשיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

שאלות? התקשרו : 073-3245000
  • עברית
  • English
  • שיווק באינטרנט
  • השירותים שלנו
  • מידע מקצועי
    • קידום אורגני – SEO
    • ניהול קמפיינים – SEM
    • רשתות חברתיות – SMM
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    • שירותי אנליטיקס – Analytics
    • מסחר אלקטרוני – eCommerce
    • אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח אתרים
    • פרסום עמותות
  • לקוחות
    • לקוחות מספרים
    • פרויקטים
  • אודות
    • על החברה
    • הצוות
    • תהליכי עבודה
  • דרושים
  • צור קשר
לתאום ייעוץלחץ כאן
  • בית
  • BLOG & STORIES
  • ניהול קמפיינים
  • פרסום באינטרנט – מאיפה מתחילים? (מחקר, אופטימיזציה, קמפיינים, רשתות חברתיות…)

פרסום באינטרנט – מאיפה מתחילים? (מחקר, אופטימיזציה, קמפיינים, רשתות חברתיות…)

0
יום שני, 26 יוני 2017 / פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום עמותות, קידום אורגני, שיווק באינטרנט

פרסום באינטרנט – מאיפה מתחילים? (מחקר, אופטימיזציה, קמפיינים, רשתות חברתיות…)

איפיון אתר

פרסום באינטרנט – צעדים לקידום העסק

האינטרנט הפך בעשורים האחרונים למקום סוער וגועש שאנשים רבים פוקדים מדי יום. לכן, אנשים פרטיים ועסקים רבים מוצאים בו שטח פרסום יעיל. אם עד לא מזמן הפרסום בוצע באמצעי מדיה כמו טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות, פרוץ האינטרנט לחיינו מבשר על שטח פרסום חדש. פרסום באינטרנט הוא שם כללי לאפשרויות פרסום רבות ומגוונות, הן בצורתן והן בעלויות, אולם בכדי שהפרסום באמת יהיה יעיל ויניב רווחים לעסק המפרסם, יש לדעת כיצד לבצע אותו. לא די ב'תליית' מודעה פרסומית באתר מסוים. צריך לדעת מה לכתוב במודעה, היכן להציב אותה, איך לבנות אותה ועוד דברים שיש לקחת בחשבון. פרסום באינטרנט יכול לעבוד רק כאשר מקיימים כמה תנאים בסיסיים ולכן במאמר זה אספנו עבורכם כמה צעדים שהם בגדר הכרח לכל מי שמעוניין לפרסם באינטרנט ולצאת כשידו על העליונה.

פרסום באינטרנט – בדרך לעוד לקוח מרוצה

כאמור, על מנת לפרסם באינטרנט באופן יעיל ואיכותי שיגרום בסופו של דבר להחזר ההשקעה והגדלת הרווחים לעסק, יש לפעול בכמה צורות, כפי שנפרט להלן.

פרסום באינטרנט – הגדר את המטרה

הצעד הראשון לפרסום מוצלח באינטרנט הוא להגדיר את המטרה שלו. מה אתה רוצה להשיג באמצעות פרסום באינטרנט? מי הוא קהל היעד שלך? לאיזה תחום אתה פונה? עד שלא תהיינה לך תשובות ברורות על שאלות אלו לא תוכל להמשיך הלאה לשלבים הבאים.

פרסום באינטרנט – מחקר מילות מפתח

מנועי החיפוש שדרכם מגיעים גולשים רבים לאתרים השונים עובדים בצורה מאוד מסוימת. בין אם מדובר בקידום אתרים אורגני ובין אם מדובר בקידום אתרים ממומן, מחקר מילות מפתח הוא הכרחי שכן זוהי הדרך העיקרית שבה האתר שלך יכול להגיע לתוצאות החיפוש או למודעות הממומנות של Google AdWords למשל. במחקר בדוק אילו מילות הן בעלות הרלוונטיות הגבוהה ביותר לתחום שבו אתה עוסק ורוצה לפרסם, ומה התחרות שלהן. בחירה במילות מפתח נכונות יכולה לעשות את כל ההבדל בין פרסום יעיל ופרסום כושל.

פרסום באינטרנט – אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

מאחר ומנועי החיפוש הרבים מהווים כלי יעיל להגדלת החשיפה של האתר שלך, יש להשקיע באופטימיזציה שלו כך שמנועי החיפוש יוכלו לאתרו בקלות רבה יותר מבין שלל האתרים הקיימים באינטרנט, ויבחרו להציג דווקא אותו בראש תוצאות החיפוש. יש לבצע אופטימיזציה לכל עמוד באתר, לאורך כל משך קיומו של האתר באוויר. האופטימיזציה היא פעולה טכנית שמבצעים מאחורי הקלעים של כל עמוד, על ידי שיבוץ מילות וביטויי המפתח שנבחרו לאחר מחקר מקיף בכל הדפים באתר. ככל שהשיבוץ יהיה נכון יותר מבחינת מנוע החיפוש ועדין יותר מבחינת הגולשים כן האופטימיזציה תשיג את המטרה שלה.

קמפיינים של פרסום באינטרנט

בדיוק כמו קמפיינים שנערכים באמצעי פרסום אחרים, כמו סדרת פרסומות בטלוויזיה או שלטי חוצות ועמודי פרסום בעיתונים, כך אפשר לפתוח קמפיין פרסומי באינטרנט. הקמפיין מבוסס גם הוא על מילות וביטויי מפתח וניתן לעשותו בגוגל או ברשתות חברתיות. פרסום באינטרנט באמצעות קמפיינים ומודעות הוא בתשלום מאחר ואנו רוכשים למעשה שטח פרסום במרחב הווירטואלי. אולם העלות, בשונה מהמחירים שגובות חברות פרסום, נמוכה הרבה יותר. ב-Google AdWords למשל ניתן לרכוש מודעה ממומנת ולשלם רק כאשר גולש מקליק עליה. כך גם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק שמאפשרות לנהל קמפיין פרסום באינטרנט ולקהל יעד רחב יותר להיחשף אליו.

אולי יעניין אותך גם:

כללי אצבע לשיווק בפייסבוק
5 כללי אצבע לשיווק בפייסבוק – עשה ואל תעשה
פתרון מותאם אישית
בניית דף נחיתה לצורך ניהול קמפיינים נכון
חשיבות מיקום השרת
חשיבות מיקום השרת (בישראל/ בחו"ל) לקידום האתר

Search

כתבות אחרונות

  • פרסום ב Google My Business

    פרסום פוסטים ב-Google My Business

    במסגרת הפעילות ב Google, אנחנו כל הזמן חושבים ע...
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Facebook and Instagram Ad

    ......
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    סוגי קבצים פורמטים של תמונות GIF‏, JPG‏, PNG פו...
  • פרסום באינטרנט

    פרסום באינטרנט

    המאמר נכתב באדיבות חברת siteIT ב-2018 החלק של ה...
  • Google Shopping

    Google Shopping – מי צריך את זה ולמה?

    כמה פעמים ספרתם עד 10 ושום מוצר לא מכר? כמה פעמ...

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום עמותות
  • קורסים
  • קידום אורגני
  • רשתות חברתיות
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

נשמח לעזור גם לך לממש את הפוטנציאל העסקי מהאינטרנט

אנא מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי!

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • מסחר אלקטרוני
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום עמותות
  • קידום אורגני
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

הרשמה לניוזלטר

רישום לרשימת התפוצה שלנו תאפשר לך להישאר מעודכן עם החדשות הכי חמות בשיווק באינטרנט.

אנחנו לא שולחים spam!

טלפון: 073-3245000
מייל: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
המדע 1, רחובות

ניווט עם גוגל מפות

ניווט עם וויז

  • שיתוף

Copyright © SEO Creative LTD. All rights reserved
The content or parts of the site may not be transferred or copied without the written permission of the copyright owner

TOP

WhatsApp us

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן. אנו משתמשים בעוגיות כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. אם תמשיך להשתמש באתר זה, נניח כי אתה נהנה מעוגיות אלה. למידע נוסף לחץ כאן