שיווק חכם באינטרנט - SEO Creativeשיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

שאלות? התקשרו : 073-3245000
  • עברית
  • English
  • שיווק באינטרנט
  • השירותים שלנו
  • מידע מקצועי
    • קידום אורגני – SEO
    • ניהול קמפיינים – SEM
    • רשתות חברתיות – SMM
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    • שירותי אנליטיקס – Analytics
    • מסחר אלקטרוני – eCommerce
    • אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח אתרים
    • פרסום עמותות
  • לקוחות
    • לקוחות מספרים
    • פרויקטים
  • אודות
    • על החברה
    • הצוות
    • תהליכי עבודה
  • דרושים
  • צור קשר
לתאום ייעוץלחץ כאן
  • בית
  • BLOG & STORIES
  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניוזלטר

ניוזלטר

0
יום שני, 26 יוני 2017 / פורסם ב אסטרטגיה שיווקית

ניוזלטר

newsletter

תוכן עניינים

  • 1 פרסום באינטרנט באמצעות ניוזלטר
  • 2 פרסום באינטרנט – בנה לך ניוזלטר
  • 3 מה כדאי לכלול בניוזלטר כדי שיגביר את היעילות של קמפיין פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט באמצעות ניוזלטר

באינטרנט קיימות שיטות רבות בהן ניתן לפרסם ולשווק את העסק. אחת השיטות גם משרתת את המטרה הזו וגם מסייעת לך לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים ולהגדיל את הסיכויים להצטרפות לקוחות נוספים. עובדה ידועה היא כי פרסום באינטרנט עובד, ועובד טוב לאור החשיפה הרחבה שמתאפשרת מעצם קיום הפרסום מעל דפי הרשת. חלק מהפרסום אינטרנטי כולל קידום אתרים, בין אם אורגני ובין אם ממומן שתפקידו למעשה לצרף לקוחות חדשים למעגל הלקוחות הקיימים שיש לעסק שלך. אולם פרסום באינטרנט לא יהיה שלם ללא ניוזלטר.
מהו ניוזלטר למעשה? מעצם שמו ניתן להבין כי מדובר במעין מגזין אינטרנטי קצר שכולל תוכן הקשור בעסק שלך או בתחום הרלוונטי לו. התוכן צריך להיות מקורי ומחדש עבור הלקוח, כזה שהוא ייהנה לקרוא. הניוזלטר נשלח אחת לשבוע או אחת לחודש מהאתר שלך לכתובות הדואר האלקטרוני של האנשים שנרשמו לקבל אותו ולפיכך הוא מהווה עוד אפיק פרסומי שהעסק יכול ליהנות ממנו. מעבר ליכולות הפרסום שלו, הניוזלטר גם מסייע לך כבעל עסק לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות וללקוחות לשמור על קשר עם העסק שלך.

פרסום באינטרנט – בנה לך ניוזלטר

בהנחה שיש לך אתר באינטרנט ושהקמת לעצמך מודעות או קמפיין פרסום באינטרנט, ודאי עיצבת לעצמך גם דף נחיתה אליו יגיעו הגולשים אשר יקליקו על אחת מהמודעות שלך. בדף הנחיתה יש אפשרות לכלול מקום שבו הגולש יוכל למלא את פרטי ההתקשרות עימו כדי שנציג מהעסק יחזור אליו למימוש העסקה. במקום זה תוכל להשאיר לגולש אופציה להרשמה לניוזלטר שלך, כך שגם אם העסקה לא תתרחש באותו הרגע, אם הגולש יירשם לניוזלטר הוא יקבל אותו לדואר האלקטרוני שלו וכך תתחיל מערכת היחסים ביניכם, שכן קיום העסק שלך לא ייעלם מתודעתו של הגולש והוא יקבל תזכורות תקופתיות לכך. פרסום באינטרנט כאמור מתייחס גם לגולשים אשר מזמינים את הניוזלטר שלך לתוכנת הדואר האלקטרוני שלהם. גם באתר הבית של העסק כדאי לייחד מקום בו הגולשים יוכלו להצטרף לרשימת התפוצה שלך כדי לעודד אותם לשמור עימך על קשר.

מה כדאי לכלול בניוזלטר כדי שיגביר את היעילות של קמפיין פרסום באינטרנט?

הניוזלטר הוא למעשה פרסום באינטרנט, ולכן חשוב מאוד להקפיד על העיצוב שלו, על התוכן שלו ועל היעילות שיכולים הגולשים להפיק ממנו, כדי שלא יבקשו להסיר את עצמם מרשימת התפוצה שלך. העיצוב חייב להיות מוקפד וממוקד, לא עמוס מדי ולא בנאלי מדי. כדאי לבחור בעיצוב בעל קווים קבועים ותואמים שקשורים לתחום בו הינך עוסק או לחילופין קווים כלליים שנועדו ליפות עת הניוזלטר, בדיוק כפי שעושים בבאנר ובכל פרסום באינטרנט.
המרכיב העיקרי בניוזלטר הוא התוכן. גם בתחום זה, בדיוק כמו באתר עצמו ובמודעות פרסום באינטרנט שבנית לאחר מחקר מילות מפתח מעמיק, כדאי להשקיע בתוכן. החשוב מכל הוא ליצור תוכן שיעניין את הגולשים וימשוך אותם לקרוא את כל או את רוב הניוזלטר. מומלץ מאוד גם לכלול הצעות שיווקיות, מידע על מבצעים והטבות שהעסק שלך מציע כדי שגולש שקיבל את הניוזלטר יוכל להקליק על קישור שמופיע בו ולהגיע לאתר שלך כדי לבצע את הרכישה.
לבסוף, החלט על התדירות שבה יישלח הניוזלטר שלך. פרסום באינטרנט לפי מילות מפתח למשל הוא שיטת פרסום חכמה שמשתדלת ברובה לא להעיק ולהציק לגולשים ולכן רצוי לשמור על קו מנחה זה גם בניוזלטר. לכן לא מומלץ לשלוח ניוזלטר יותר מפעם בשבוע כדי לשמור על מערכת יחסים נעימה, אמינה וארוכת טווח עם הלקוחות.

אולי יעניין אותך גם:

כללים עיקריים עבור ניהול קמפיין פרסומי
קידום אתרים באמצעות תוכן איכותי
תוכן – החשיבות, הערך והאינטרנט
מה זה דף נחיתה?

Search

כתבות אחרונות

  • Google Data Studio

    הנחיות לעבודה נכונה ויעילה עם Google Data Studio

    למדו כיצד להציג, לערוך וליצור דוח Data Studio. ...
  • פרסום ב Google My Business

    פרסום פוסטים ב-Google My Business

    במסגרת הפעילות ב Google, אנחנו כל הזמן חושבים ע...
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Facebook and Instagram Ad

    ......
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    סוגי קבצים פורמטים של תמונות GIF‏, JPG‏, PNG פו...
  • פרסום באינטרנט

    פרסום באינטרנט

    המאמר נכתב באדיבות חברת siteIT ב-2018 החלק של ה...

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום עמותות
  • קורסים
  • קידום אורגני
  • רשתות חברתיות
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

נשמח לעזור גם לך לממש את הפוטנציאל העסקי מהאינטרנט

אנא מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי!

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • מסחר אלקטרוני
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום עמותות
  • קידום אורגני
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

הרשמה לניוזלטר

רישום לרשימת התפוצה שלנו תאפשר לך להישאר מעודכן עם החדשות הכי חמות בשיווק באינטרנט.

אנחנו לא שולחים spam!

טלפון: 073-3245000
מייל: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
המדע 1, רחובות

ניווט עם גוגל מפות

ניווט עם וויז

  • שיתוף

Copyright © SEO Creative LTD. All rights reserved
The content or parts of the site may not be transferred or copied without the written permission of the copyright owner

TOP

WhatsApp us

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן. אנו משתמשים בעוגיות כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. אם תמשיך להשתמש באתר זה, נניח כי אתה נהנה מעוגיות אלה. למידע נוסף לחץ כאן