שיווק חכם באינטרנט - SEO Creativeשיווק חכם באינטרנט - SEO Creative

שאלות? התקשרו : 073-3245000
  • עברית
  • English
  • שיווק באינטרנט
  • השירותים שלנו
  • מידע מקצועי
    • קידום אורגני – SEO
    • ניהול קמפיינים – SEM
    • רשתות חברתיות – SMM
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    • שירותי אנליטיקס – Analytics
    • מסחר אלקטרוני – eCommerce
    • אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח אתרים
    • פרסום עמותות
  • לקוחות
    • לקוחות מספרים
    • פרויקטים
  • אודות
    • על החברה
    • הצוות
    • תהליכי עבודה
  • דרושים
  • צור קשר
לתאום ייעוץלחץ כאן
  • בית
  • BLOG & STORIES
  • אסטרטגיה שיווקית
  • טיפים לאופטימיזציה של תוכן

טיפים לאופטימיזציה של תוכן

0
יום שלישי, 14 אוגוסט 2018 / פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט, שיפור יחסי המרה

טיפים לאופטימיזציה של תוכן

מוסכמה ידועה בעולם קידום האתרים היא ש"התוכן הוא המלך", וכך נוצרת ציפייה כאילו אתר שיש בו תוכן טוב ייהנה מתנועה יפה של גולשים. אלא שזה לא תמיד המצב ויש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לעודד את התוכן לייצר תנועת גולשים. אחד מהם הוא אופטימיזציה של התוכן.

תוכן עניינים

  • 1 למה התכוון המשתמש
  • 2 מדוע אתר עשוי לצנוח בדירוג בתוצאות החיפוש?
  • 3 הדירוג צנח, מה עושים?!
  • 4 סיכום

למה התכוון המשתמש

לכל נושא שאנשים מחפשים באינטרנט ניתן לגשת ממספר כיוונים, וכל אחד מהם עשוי להעיד על כוונת משתמש אחרת. למשל, מי שמחפש עוגות תפוחים בגוגל יכול לרצות לחפש מתכון להכנת עוגת תפוחים, או להתכוון לחפש קונדיטוריה שבה אפשר לקנות עוגת תפוחים, או שאולי הוא בכלל זקוק לתמונה של עוגת תפוחים כדי לשלב במצגת כלשהי.

מבחינת קידום בגוגל, כוונת משתמש פירושה מידת הרלוונטיות של עמוד מסוים לשאילתה שהמשתמש הקליד בשורת החיפוש. גוגל, למשל, עושה שימוש בכלים מתוחכמים כדי לנסות ולפענח למה המשתמש התכוון כשהקליד מה שהקליד, על מנת לספק לו את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר עבורו.

לא ברור האם אפשר לייצר תוכן אחד שיענה על כוונות משתמש רבות. אם המשתמשים נוטים להסתפק בתוכן כזה, אז אולי די בכך; אבל אין ספק שעדיף לייצר עמוד ספציפי עבור כל כוונת משתמש.

במילים אחרות, אם פעם נהוג היה לשלב כמה שיותר מילות מפתח בעמוד תוכן על מנת לאותת לגוגל שמדובר בעמוד רלוונטי לחיפוש כלשהו, הרי שכיום המצב מעט שונה: עדיין יש חשיבות לביטויי המפתח, למשל בכותרות המשנה או בגוף הטקסט, אבל לא פחות חשוב הוא עד כמה הביטויים הללו עולים בקנה אחד עם כוונת המשתמש.

מדוע אתר עשוי לצנוח בדירוג בתוצאות החיפוש?

אם זוהתה ירידה בדירוג של עמוד כלשהו, רבים ימהרו לחשוב שיש בעיה כלשהי באתר. זה אולי נכון, אבל חשוב מאוד לבחון את העניין גם מנקודות מבט אחרות.

למשל, אם בבוקר בהיר אחד משהו השתנה ללא סיבה נראית לעין ודירוג האתר צנח (או עלה) בתוצאות החיפוש של גוגל, יכול מאוד להיות שמשהו השתנה באלגוריתם החיפוש של גוגל. אחרי הכל, האלגוריתם משתנה באופן כמעט תמידי, וכל שינוי כזה יכול להשפיע במידה מסוימת על דירוג של כל אתר ברשת. כלומר, כדאי לבדוק האם האלגוריתם השתנה, כיצד הוא השתנה וכיצד, אם בכלל, יש להתאים את האתר אליו כדי לתקן את המצב.

סיבה אחרת, שמשום מה לא תמיד עולה בדעתם של בעלי אתרים, היא שינוי בכוונת המשתמש. יכול להיות שהכוונה הקודמת כבר פחות פופולרית, או שאתר אחר עונה עליה בצורה טובה יותר.

הדירוג צנח, מה עושים?!

  1. ראשית יש לבחון את תוצאות החיפוש: מי האתרים שמתחרים בכם על אותה כוונת משתמש? האם אתם יכולים להבין בדפוס כלשהו? לעיתים תוצאות החיפוש הראשונות נמצאות שם פשוט משום שיש בהן התאמה מדויקת של גודל או סוג מוצר. למשל, אם מדובר באתר אינפורמטיבי שמדורג במיקום 5 או 6, יתכן שכוונת המשתמש לחפש אינפורמציה היא לא הכוונה הפופולרית ביותר כרגע.
  2. אם מדובר בשינוי של האלגוריתם של גוגל, יתכן מאוד שגם ללא ביצוע שום פעולה מצידכם המצב יחזור לקדמותו בתוך כשבועיים. נכון, מדובר במצב מלחיץ והאינסטינקט הראשוני שלכם עשוי להיות "חייבים לעשות משהו לפני שהמצב יחמיר אפילו יותר!", ועם זאת כדאי לדעת שבמקרים רבים אי-ביצוע פעולה היא הפעולה היעילה ביותר.
  3. הדירוג ממשיך לרדת? זה הזמן לערוך בדיקה מקיפה של האתר שלכם, מבחינה טכנית ותוכנית, לרבות התאמתו לכוונות משתמש שונות.

סיכום

בשורה התחתונה: לפעמים שינוי בדירוג של אתר עשוי להצביע על בעיה באתר, אבל לפעמים אין כל בעיה באתר עצמו אלא הסיבה יכולה להיות חיצונית: שינוי באלגוריתם של גוגל, שינוי בפופולריות של כוונות משתמש שונות וכדומה. כך או כך, חשוב להמשיך ולהשקיע בתוכן איכותי ובעל ערך למשתמש עבור כל כוונה פוטנציאלית.

מתויג תחת: SEO

אולי יעניין אותך גם:

דרושים אנשי דיגיטל
עבודה שיתופית – Crowdsourcing
איפיון אתר
ייעוץ וליווי לשיווק באינטרנט
קידום אורגני
קמפיין ממומן או קידום אורגני, מה עדיף?

Search

כתבות אחרונות

  • פרסום בפייסבוק

    איך להגדיל את החשיפה בפייסבוק ממומן ואורגני

    למרות ריבוי הרשתות החברתות שאנחנו פוגשים בשנים ...
  • Google Data Studio

    הנחיות לעבודה נכונה ויעילה עם Google Data Studio

    למדו כיצד להציג, לערוך וליצור דוח Data Studio. ...
  • פרסום ב Google My Business

    פרסום פוסטים ב-Google My Business

    במסגרת הפעילות ב Google, אנחנו כל הזמן חושבים ע...
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Facebook and Instagram Ad

    ......
  • גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    גדלים ופורמטים נתמכים לקמפיינים ב Google Ad

    סוגי קבצים פורמטים של תמונות GIF‏, JPG‏, PNG פו...

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום עמותות
  • קורסים
  • קידום אורגני
  • רשתות חברתיות
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

נשמח לעזור גם לך לממש את הפוטנציאל העסקי מהאינטרנט

אנא מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי!

השירותים שלנו

  • אסטרטגיה שיווקית
  • מסחר אלקטרוני
  • ניהול לידים
  • ניהול קמפיינים
  • פיתוח אתרים
  • פרסום עמותות
  • קידום אורגני
  • שיווק באינטרנט
  • שיפור יחסי המרה
  • שירותי אנליטיקס

הרשמה לניוזלטר

רישום לרשימת התפוצה שלנו תאפשר לך להישאר מעודכן עם החדשות הכי חמות בשיווק באינטרנט.

אנחנו לא שולחים spam!

טלפון: 073-3245000
מייל: marketing@seo-c.co.il

SEO Creative LTD
המדע 1, רחובות

ניווט עם גוגל מפות

ניווט עם וויז

  • שיתוף

Copyright © SEO Creative LTD. All rights reserved
The content or parts of the site may not be transferred or copied without the written permission of the copyright owner

TOP

WhatsApp us

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן. אנו משתמשים בעוגיות כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. אם תמשיך להשתמש באתר זה, נניח כי אתה נהנה מעוגיות אלה. למידע נוסף לחץ כאן